hallo meiden ik lees zo vaak dat als ze een eisprong hebt gehad dat ze dan een paar dagen later bruine afscheiding hebben dat is dan de innesteling maar heb je ALTIJD bruine afscheiding bij de innesteling of hoeft dat niet persee alvast bedankt voor jullie reactie's liefs diane
Je hoeft niet perse die bruine afscheiding te hebben. Het kunnen ook alleen ongi-krampen zijn maar het meest voorkomen is gewoon helemaal niets!
Hoi hoi, Ook een vraagje hierover, ik lees ook wel ns dat er mensen zijn die heel licht roze (bloed)verlies hadden bij de innesteling, hoeveel is dat en hoe lang houdt dat aan? Is dat eenmalig of is dat de hele dag door of misschien nog langer? Ik zag gister licht roze in mijn inlegkruisje maar t is echt heel weinig en ik zag dat net ook weer (+ net ook 1 druppel rood bloed), maar t is niet de hele dag door zo heel af en toe is er een veegje te zien.. Dus gister dacht ik dat de er aan zaten te komen, maar das nu dus nog niet het geval.. Gr. Jorietje
Ik las net hierboven dat er niet persee bloed bij hoeft te zitten, meestal zie je niks.. Maar juist als je "bloed" verliest, hoelang en hoe vaak zie je dat dan?
Ik had een heel klein beetje roze bloed bij de innesteling, we hebben het dan echt over een paar drupjes in een inlegkruisje. Maar er zijn genoeg meiden op het forum hier die helemaal niks van de innesteling hebben gezien of gevoeld. Het verschilt dus erg per persoon...
Indien je bloed verliest is innestelingsbloed meestal donkerrood. (Oud bloed.) Het eitje 'graaft' zich in en daarmee maakt hij een klein stukje baarmoederwand los. Als het helder bloed is, of rose mag dit absoluut niet veel zijn. Een paar druppels kunnen bijv. komen van een geirriteerd adertje dat gesprongen is. Dat is helderrood of roze. (Meestal komt dit voor na gemeenschap of als je iets te ruw schoonveegt of te hard je best doet op de wc. Sorry dames) Dit mag geen maandverbanden vol zijn maar een streepje op je inlegkruisje is goed mogelijk.
Bij mijn dochtertje heb ik niks gemerkt van het innestelen. Deze cycles had ik wel rondom de innesteldagen wat slijmverlies en een heel klein beetje bloed erbij, maar dat zag je alleen met afvegen. Of het het innestelen is geweest moeten we nog even afwachten liefs Gizzy
Tja dat geldt ook voor mij, maar ik heb verder nergens last van, dus ik denk dat het bij mij te maken heeft met de die in aantocht zijn..
Als het elke keer met afvegen is kan het zijn dat je een geirriteerd plekje hebt die je onbewust openhaalt waardoor je steeds vers bloed zit. Deppen is dan een oplossing om dit eventueel te voorkomen. Dus het is geen ongi dan, maar ook geen innestelingsbloeding.
Ik had er ook erge krampen bij alsof ik ieder moment ongi kon worden. (was ik er effe vergeten bij te zetten)
Dat gevoel had ik tijdens de innesteling. (Maar dan een week voor NOD) Je bent 5 dagen overtijd, waarom haal je geen test. Kun je het weekend in met een uitslag! Suc6
Ik heb al getest, gisteren. Was negatief. Ga dinsdag weer opnieuw testen. Bij mijn dochter was ik pas 6 weken met een positieve test. Dus we zullen wel zien. Hoop nu natuurlijk eerder En dat anders als ik niet zwanger ben de maar gauw komen.
Ik heb al getest, gisteren. Was negatief. Ga dinsdag weer opnieuw testen. Bij mijn dochter was ik pas 6 weken met een positieve test. Dus we zullen wel zien. Hoop nu natuurlijk eerder En dat anders als ik niet zwanger ben de maar gauw komen.