Beetje een genante vraag maar kan het zijn dat door het vele klussen de geur van de afscheiding anders wordt ? Of kan dit komen door het ontpillen. Zit nu rond de eisprong (rekbaar slijm gehad) Afscheiding ruikt een beetje vies....
@ knor ik herken je verhaal , maar ik kan niet duidelijk aan geven waardoor het komt . Toen ik gestopt was met de pil had mijn afscheiding ook een hele andere geur , en tja door het klussen ook zeker te weten hihi gr syb
Ik heb hier laatst ook een poll en topic over geopend! Sommigen hebben er last van en anderen niet! Kijk maar even: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=44071
Ja dank je.... Heb er alleen geen last van alleen na het klussen maar ook de dag er na wel en dan wordt het weer wat minder. Was mij na tijd altijd wel. Maar ja om de dag klussen he! Maar lees nou idd van meer die hier last van hebben.
ik heb er ook last van en zover ik het weet heeft dat met de zuurtegraad van je schede te maken... en is dus vrij normaal!
kan het ook zijn dat het anders ruikt als je zwanger bent? Vorige keer toen ik zwanger was (later een MA) vond ik het ook anders ruiken en dat heb ik nu weer
Mijn vk zei dat als er iets anders werd, geur, kleur of weet ik veel wat...aan de bel trekken. Sinds mijn zwangerschap ben ik dus niet gaan ruiken. Zou bij twijfel toch ff je ha bezoeken.
hallo meid afscheiding hoort niet naar een vieze vis lucht te ruiken ... je weet wel een beetje weeig en naar! tuurlijk kan je afscheiding een klein beetje een geurtje hebben maar dat hoor je niet bij wijze van onder de dekens te kunnen ruiken na de sex.... is je afscheiding ook een beetje korrelig of heb je iets meer afscheiding als normaal met die nare geur dan kan het zomaar eens zijn dat je een gist-schimmel hebt... niets ernstigs maar wel heel erg vervelend... ik spreek uit ervaring... veel succes, liefs dionne
Nee het is niet korrelig, tis net als normaal en ik heb er ook geen last van. Het is ook niet zo dat je me vanaf een km afstand ruikt En het woeit ook niet onder het dekbed vandaan.... Ik hou het wel ff in de gaten, het is nu klustijd dus kan zijn dat de zuurtegraad niet op peil is (lees ik nu meer over) Maar in ieder geval bedankt ....als ik het niet meer vertrouw ga ik ff naar de dr.