Hallo dames, Ik zit in ronde 10 met een pauze naar mijn 2e vmk ben ik toch langzaam weer terug hier op de site en eigelijk beetje bang geworden om te gaan testen maar ik ben nu 8 dagen overtijd en wil graag gaan testen maar omdat ik verschillende verhalen hoor over diversen zwangerschaptesten ben ik aan het twijfelen geraakt van welke test ik moet gaan kopen welke gebruiken jullie altijd ?? ALvast bedankt allemaal en fijn weekend Bibi
Met 8 dagen overtijd zou het waarschijnlijk niet zoveel uit moeten maken welke test je gebruikt. Er zal hoe dan ook een duidelijk streepje te zien moeten zijn als je zwanger bent. Wil je geen streepjes turen, dan de CB digitaal. Die met indicator is gevoeliger dan die met alleen 'zwanger of niet zwanger'. Die zijn vaak pas positief op of na NOD. Succes, hoop op goed nieuws!
ik ben een laattester bij mijn zoon vorige keer was ik bijna al 12 weken zwanger toen die zwanger aan gaf maar ik zal eens bij de apotheek gaan vragen maar omdat ik hier diversen verhalen hier hoor
Bij 12 weken zwangerschap voor het eerst een positieve test is wel heel laat! alle zwangerschapstesten die verkocht worden zijn in principe 99% betrouwbaar op of na je NOD, voor mensen die voor NOD willen testen maakt het nog wel wat verschil. als je laat positief test, zou je dus voor een meest gevoelige test kunnen kiezen, 2v5 van etos of kruidvat, CB digitaal met indicator is ook erg gevoelig. Als je echt denk zwangerte kunnen zijn en met het verhaal van de vorige keer zou ik toch even lanhs de huisarts met vraag voor een bloedtest en eventueel een vroege echo...... Succes en ik hoop voor je dat je zwanger bent!