Hallo allemaal?? Woensdag 2 dagen voor nod test gedaan van kv. controle streep werd maar heel langzaam paars. Na een uur helemaal wit. (testgedeelte) Test weg gedaan. vanmorgen weer test gedaan van kv en heel licht streepje hij vlekt ook iets heel vaag (niet betrouwbaar dus). Wou hem vergelijken met die van woensdag. Die er dus bijgepakt zie ik in een keer twee duidelijke paarse strepen staan. Iemand dit eerder gehad? wat denken jullie? lfs
bij deze.. Het streepje is een beetje raar. Heb er namelijk overheen gewreven. omdat ik woensdag dacht dat ik wat zag en wou controleren of het geen schaduw was. Beetje dom
hmm.. maakt eigenlijk geen verschil.. maar ik had er op gekrast met mijn nagel. na tien minuten dacht ik iets te zien maar toen dacht ik dat he schaduw was en ging er met mijn nagel overheen vandaar dat die een beetje kapot is
Deze test is inderdaad negatief helaas. De streep zag je pas na 2 dagen en je moet een zwangerschaptest binnen 10 minuten aflezen anders is het niet geldig meer.
Dit is geen betrouwbaar resultaat na 2 dagen. (alhoewel mijn negatieve testen altijd negatief bleven en niet zo'n kleur). Aangezien je nu weer een vage test hebt zou ik als ik jou was een CB digital met indicator gaan halen. Dan is het gewoon duidelijk. Succes!
Heb zelf ook eens gehad dat deze test na een tijdje ook een rare 2e streep gaf. Maar was buiten de afleestijd,dus niet geldig. Dus het kan wel maar dan is het gewoon opgedroogd.