Ben vandaag 4+5 weken zwanger hiervoor heb ik 4 miskramen gehad, en ben daarom enorm onzeker! Heb gisteren clearbleu gedaan en die gaf meteen zwanger 3+ aan alleen geven me andere testen geen knal positieve uitslagen, iemand een idee hoe dat kan en moet ikke zorgen gaan maken? Liefs paula
Geen knaltest?!?!? Ik wou dat IK zulke knaltesten had Je bent echt super zwanger hoor, mocht je daar nu nog aan twijfelen...
Och, meissie ik snap je onzekerheid helemaal! Voor ik zwanger werd van mn dochter heb ik ook meerdere vmks gehad en ik weet hoe onzeker dit je kan maken. Maar je testen zien er heel goed uit hoor! Bij mijn dochter had ik pas met 5.5 weken een knaltest en de 3+ en jij bent nu al een hele week vroeger. En alles is bij mij toen helemaal goed gegaan. Ik ga heel hard voor je duimen!! Waarop heb je gebaseerd hoe lang je zwanger bent? Heb je ovulatietesten gedaan of getemperatuurd?
Paulus dit zijn prachtige testen, geen zorgen maken zolang dat niet nodig is. Testen kunnen verschillende uitslagen geven door concentratie van de urine, HCG schommelt elke dag enz. Maar dit zijn stuk voor stuk keurige mooie testen!
Ik ben zwanger geraakt door iui dus ik kan niet langer zwanger zijn heb 27 mei de inseminatie gehad dat was afgelopen maandag 2 week terug! Nou dan moet ik me er bij neerleggen maar word er echt zo onzeker van! Bedankt voor jullie opbeurende woorden! Heb op 1 juli me eerste echo...
@Paulus: Wat toevallig! Ik heb 28 mei IUI gehad en loop één dagje op je achter . Jij hebt trouwens ook al vroeg de 3+. Ik had deze ook al zo vroeg. Fijn dat je al snel een eerste echo mag, hoewel 1 juli natuurlijk nog héél ver weg lijkt. Ik mag 4 juli.
@nana33 dat is zeker toevallig... Het ziekenhuis had gezegd met 9 weken echo maar met mijn verleden konden ze begrijpen dat ik niet zo veel geduld kon hebben... Dus ben super blij dat ik over dik 2 week heen mag maar ben zo bang. Bij de laatste zwangerschap alweer een jaar geleden zagen we alleen het vruchtzakje maar helaas geen vruchtje! Heb daarna nog 2 x iui gedaan en toen een tijd gestopt omdat we naar Gent gingen voor verder onderzoek, niks gevonden alleen heb wel utrogastan voorgeschreven gekregen dus die gebruik ik nu ook dus hoop dat het gaat helpen! Duimen dat het bij ons allebei een plakkertje is!! Een 2ling lijkt me niet als goed is had ik maar 1 eitje! Maar goed je weet het niet!
Ik vind ze aardig knal hoor! Superduidelijk! Gefeliciteerd en maak je een zorgen lekker genieten ervan( ik weet dat et makkelijker gezegd dan gedaan is maar om je een beetje moed en geruststelling in te spreken!) xxxxx
Fijn dat ze zo begripvol zijn, maar dat mag ook wel met jou verleden. Utrogeston geeft toch ook nét weer wat meer zekerheid. Ik gebruik het zelf nu ook weer (ook bij dochter gebruikt tot de 13 weken). Maar het blijft eng als je al zoveel ervaring hebt met miskramen. Helaas is er zo weinig dat je kunt doen behalve afwachten en hopen. Maar aan je testen zal het echt niet liggen hoor. Die zien er prima uit. Ik zou nu gewoon stoppen met testen, omdat je jezelf zo ook onzeker kunt maken. Als je ook maar een klein beetje meer hebt gedronken of meer of minder zout hebt gegeten of minder lang niet naar de wc bent geweest, heeft dit al effect op je testen. Ik hoop dat we straks allebei een mooi kloppend hartje mogen zien (en de anderen hier die pril zwanger zijn ook natuurlijk)!!
Hou je op de hoogte! En klopt moet echt gaan stoppen met testen, maar kan het gewoon niet geloven! Het was ook zo onverwachts was er zo van overtuigt dat ik ongesteld werd dus de eerste test was ook echt een verassing en lachte me man ook uit omdat hij zei dat hij direct al wat zag... Ik toch maar even kijken, Maar hij had wel gelijk
Wat is daar niet knal aan dan? :O Maar snap je onzekerheid wel meissie, maar geen zorgen maken! Dit zit zeker goed hoor.
Meer zwanger dan dit kan je momenteel niet zijn hoor! Van harte! Enne... Doe jezelf een plezier...stop met testen!
Nou,als dat geen knal testen zijn dan weet ik het ook niet meer Niks mis met je testen,ze zijn super!!! Gefeliciteerd!
Als die geen knaltesten dan weet ik het ook niet. Haha meid proficiat geniet ervan. Wou dat ik een fractie van jou streepje had