even van me afschrijven twijfel..

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by lau93, Aug 24, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lau93

lau93 Lid

Aug 23, 2013
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden..Ik wil het nu even van me afschrijven. Ik ben vandaag 5 dagen overtijd, gisteren een negatieve test in de middag. Normaal is mijn cyclus rond de 30 dagen en vaak op de dertigste dag precies. Heel regelmatig is het nog nooit geweest maar vaker eereer dan later ongi. Ik voel ook totaal niks geen buikpijn pijn in mn onder rug waar ik normaal op mn NOD wel last van heb. Gekke is dat ik rond mijn eisprong heb gevloed, donker bruin bloed. Rond die dagen hebben we geklust, ik wist niet wat ik zag omdat ik dit nog noooit heb gehad.. gister jeukten mn borsten en waren wat gevoelig.. vandaag niks meer en voel me verder prima. De laatste dagen wat moe en hoofdpijn..Wie heeft ervaring hiermee en war zijn mn kansen.

Bedankt !Gr. Lau

2. mammz

mammz Fanatiek lid

Mar 25, 2013
    1,845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja dit blijft een spannende periode en altijd gokken tot je ongesteld bent of die mooie positieve test in handen hebt..

Ik voelde elke maand vanalles en nog wat maar toen ik echt zwanger was niks... Ja een week na de positieve test, overgeven tot de 15 weken :(

Succes en ik duim mee

3. lau93

lau93 Lid

Aug 23, 2013
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai mammz

Thnx voor je reactie. Het is inderdaad allemaal maar vaag. Het kan goed zijn dat ik mezelf ook voor de gek hou onbewust. Ik wil het zo graag.. afwachten na het weekend maar weer testen

Groetjes lau

4. mammz

mammz Fanatiek lid

Mar 25, 2013
    1,845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat blijft zo lastig en moeilijk.. Ik hoop en duim voor je mee!

5. lau93

lau93 Lid

Aug 23, 2013
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel lief van je!

Share This Page