ovulatiepijn?... onzeker...

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Music Mama, Jun 21, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

Jun 4, 2012
    1,440
    0
    36
    vandaag (cd 15) weer een negatieve ovulatie test van action EN CB digital..
    maar wel ovulatiepijn.. tenminste dat denk ik.. aan de linkerkant in mijn onderbuik zo'n beetje bij mijn heup.. steekjes en zeurende pijn.. niet de hele tijd.. met vlagen.. wat denken jullie? morgen een positieve test? ;)

Ik ben zo bang dat ik mijn eisprong niet krijg...

sorry voor m'n onzekerheid.... maar ik zoek ff iets waarop ik met mijn vragen en onzekrheden terecht kan... :);)

2. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

Nov 28, 2011
    2,591
    655
    113
    Groningen
    Vorige ronde had ik dat vlak voordat ik mijn posi ovu test in handen had.. Iets van 2 dagen later

3. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

Mar 15, 2014
    1,247
    8
    38
    Noord brabant
    Dat zijn groei pijnen van t eitje. Heb soms ook 3 tot 4 dagen van te voren. Nog even doortesten dus

4. Logan

Logan Niet meer actief

De ovulatie zelf kun je niet voelen, dus wat je voelt kan het groeien zijn en anders zit het tussen je oren. ;) De stress die je nu ervaart kan ervoor zorgen dat je nu een langere cyclus hebt. Probeer het los te laten, elke dag testen en door vrijen. Succes.

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hoe lang zijn je cyclussen?

Bij een cyclus van 28 dagen kun je je eisprong verwachten tussen dag 10 en dag 18 van je cyclus.
    Bij een cyclus van 30 dagen tussen dag 12 en dag 20.
    Bij een cyclus van 32 dagen tussen dag 14 en dag 22.

Kortom, hoe lang waren je laatste cyclussen?

En gewoon door blijven testen. Kans is zeer aanwezig dat je eisprong nog plaats zal vinden.

6. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

Aug 23, 2013
    2,349
    808
    113
    Gent
    Ik had gisterenavond een posi ovutest dus waarschijnlijk springt vandaag mijn ei. Ik heb al sinds maandag eipijn, een hele week dus. Ook steken en zeurend gevoel in vlagen de hele dag door. Dan eens een paar minuten last, weer enkele uren niet meer, dan voel ik het terug, dan weer niet.

Inderdaad groeien van de eitjes. Maar bij mij heeft het dan nog net geen week geduurd voor mijn test posi was.

7. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

Jun 4, 2012
    1,440
    0
    36
    dank voor jullie reacties! mijn vorige cyclus duurde 31 dagen.. ik wacht gewoon nog ff af.. :) maak mn action testen op.. en ga morgen en dinsdag nog door met de cb digital.. dan maar hopen dat ik mijn ei nog vind en anders gewoon mn gevoel volgen! bedankt in ieder geval.. nu weet ik tenminste dat de pijn het groeien is van mn ei...

Share This Page