Misschien een hele rare vraag. Maar gisteren had ik me eisprong maar helaas konden we niet klussen. We hebben vanmorgen geklust is me kans nu bekeken deze ronde of is het dan toch nog mogelijk? dat ik deze ronde zwanger kan worden :
Nou, je kansen zijn denk ik echt nog niet bekeken hoor! Sowieso blijven zwemmers misschien wel 3 à 5 dagen goed, en je ei is ook zeker 12 uur vruchtbaar. Ik heb ook wel eens gelezen dat een ei 24 uur vruchtbaar is, maar dat weet ik niet zeker. Als je dus eerder (het weekend ofzo) geklust hebt, kan het ook best raak zijn van die zwemmers!
nee ik denk van niet. Zoals meisje0123 al zegt je eitje is 12 uur vruchtbaar dus wie weet is het gewoon raak! afwachten geblazen
Bedankt voor de reactie's ik hou de moet erin pff dit is dan nog maar de eerste ronde en ik kan niet wachten. Hoe frustrend moet het dan zijn voor al diegene die er al maanden en maanden tot jaren al bezig zijn.
Misschien een rare vraag, maar hoe zeker weet je eigenlijk dat je je eisprong op die dag had? Alleen van de banner? Ovulatietest gedaan? Slijmwaarneming? Getemperatuurd? Als je het alleen van de banner weet, dan kan je eisprong best later of eerder vallen. Iedere vrouw is uniek en iedere cyclus ook. Dus pin je niet te veel vast op je banner of andere rekenmethodes. Gewoon vaak klussen in een ruime marge rond je eisprong of (als je daar niet aan toekomt) andere methodes gebruiken om je eisprong met meer zekerheid te bepalen.
Vanuit de banner een een boek van school dacht dat dat wel een eind goed zat. En ik had gisteren flinke steken in me zij waarbij ik wat wit sijm verloor. of zijn diet niet de lichiamelijke klachten die je hebt bij je eisprong
Dat witte, draderige slijm heb je enige dagen voor en tijdens de eisprong, soms ook nog 1 of 2 dagen erna. Je zit dan wel een eind goed, maar je weet het niet precies. Dus je kunt dan gerust nog klussen de dag erna.
ik heb dan last van doorzichtige afscheiding (slijm) en heb erge buikpijn, meestal aan één kant onderin en heb vaak rond die dagen last van hoofdpijn groetjes!
Ik heb alleen rekbaar sijm, dun en overvloedig, als rauw eiwit. Als je dat ziet, gelijk aan de klus en een paar dagen om de dag blijven doen. Daarnaast kun je ook ovulatietests gebruiken en/of temperaturen, voor als je het echt zeker wil weten. Trouwens: miet alleen klussen in de vruchtbare periode, maar ook op andere dagen.