Hoi Dames, Mijn vriend en ik hebben een probleem, maar ik weet niet zo goed of meerdere vrouwen hier last van hebben. Na elke geslachtsgemeenschap die we hebben vloeit bij mij de sperma er zo weer uit. Meestal komt mijn vriend eerder klaar en vervolgens ik. Ik heb het idee dat het zo lang gaat duren als we zwanger willen worden, want het is moeilijk om iets bij mij binnen te houden. Ik heb een paar keer een poging gedaan om mijn schaamlippen zachtjes dicht te drukken na de geslachtsgemeenschap, maar ook hier vloeit het er weer langzaam uit. Ook een paar minuten mijn benen in de lucht te houden helpt niet echt. Hebben meer dames hier last van? Hoor het graag van jullie. Groetjes, A.
Hoi Amelen! Volgens mij is het heel normaal dat dat terugloopt hoor en ben je zeker niet de enige! Bij mij loopt het ook gewoon weg maar ik was wel meteen zwanger dus denk niet dat je daar bang voor hoeft te zijn er zal een hoop terug lopen maar er zullen genoeg zaadjes heeeel ver komen denk ik!
Denk dat iedereen er wel wat last van heeft. Ik deed mijn benen gewoon een 5-tal minuutjes in de lucht en daarna deed ik toiletpapier tussen mijn benen (ok, vieze details ). Zo blijft er toch wel wat sperma op de plaats hoor. En het wil niet zeggen als er sperma terugvloeit, dat er dan niets meer blijft zitten hoor! Denk dat er voldoende blijft zitten om een bevruchting mogelijk te maken! Succes!
Daarom! Ik heb mijn benen niet eens omhoog gehouden maar ben gewoon op mijn zij gaan liggen met een doek er tussen, hahaha als we toch details gaan geven
ik heb daar ook last van volgens mij heeft iedereen dat wel. wij zijn nu 16 maand bezig. ik ga ook altijd even met de benen in de lucht. liefs deng
ik heb daar ook last van volgens mij heeft iedereen dat wel. wij zijn nu 16 maand bezig. ik ga ook altijd even met de benen in de lucht. liefs deng
Hoi! volgens mij is dat idd wel normaal hoor! Er blijft hopelijk nog genoeg over om zwanger van te raken. Heb ook wel eens gelezen dat de zwemmers zelf wel verder zwemmen, maar dat het vocht waar ze in zaten weer naar buiten kan komen, maar of dat klopt weet ik niet. Je hoeft je volg mij echt geen zorgen te maken! groetjes!
het is heel normaal dat het er uit loopt, niet alles kan blijven zitten. en met je benen omhoog hoeft echt niet, zaad gaat er echt niet sneller van naar binnen. wij hebben 18 maanden moeten wachten op een zwangerschap, we liepen al bij de gyn en zouden de mmm in gaan maar gelukkig was dat niet nodig.
dat zijn dingen waar je je helemaal niet druk over hoeft te maken het meeste wat terugloopt is "vocht" terwijl de zaadjes al lang en breed aan het "zwemmen" zijn... dus maak je niet druk ga niets tegen houden want daar krijg je alleen maar infecties van....
Hoi, Sooo, ik ben wel wat opgeluchter om jullie reacties te lezen! Ben toch blij dat ik 'm even hier had neer gezet! Ook bedankt voor de details, misschien nog wel bruikbaar ook
wat je anders evt ook kunt proberen ipv met je benen in de lucht te gaan is op je knieeen en ellebogen gaan zitten. Dan loopt er iig vrij weinig tot niks uit. (bij mij dan, weet niet of dat bij jou ook is) maar ik weet niet of het veel uitmaakt voor de bevruchting ik lees op sommige sites van wel maar kan ook bijgeloof zijn ofzo
Het is heel normaal dat het er weer uitloopt. Ik heb een ongelukje gehad, gelijk daarna wezen plassen en onder de douche gegaan, en zie banner. (heb zelfs nog op en neer gesprongen om het er weer uit te krijgen ) Volgens mij is dat omhoogliggen met je benen helemaal niet nodig. Ook is het op en neer springen volstrekt nutteloos blijkbaar als je niet de bedoeling hebt om zwanger te worden.
@Agnes: met een morning-after pil had je waarschijnlijk meer succes gehad! Nu wel blij dat je zwanger bent?
Hihi, dat denk ik ook, maar ik dacht, ach het valt wel een beetje mee. Dat zou wel heel toevallig zijn als ik gelijk zwanger blijk te zijn. Dusss. Het is helemaal welkom in ieder geval.
Volgens mij is het allemaal onzin. Beide keren dat ik zwanger was, was dat binnen twee maanden. En dat terwijl ik altijd direct naar het toilet ga na de seks. Je 'plast' ze er echt niet alle tig miljoen (hoeveel zijn het er eigenlijk? ) uit!