Hallo allemaal! Vanaf vandaag kan ik gaan testen! Maar op advies van manlief ga ik vrijdag testen. Ik ben 20 november gestopt met de pil. En zou na 28 dagen vandaag ongesteld moeten worden en dat ben ik dus nog niet. Stiekem hoop ik nu dat ik dat vrijdag ook nog niet ben. Ook al weet ik dat ik misschien gewoon nog aan het ontpillen ben. Liefs Stoetel!
Hoi Stoetel, Spannend, en veel succes. Ik hoop dat je zo lang kan wachten! Toi, toi, toi. Groetjes Vanilia
Ben ook in november gestopt met de pil, toen netjes direct daarna een bloeding gehad van een paar dagen en daarna niet weer Had een cyclus van 28 dagen gegokt en aan de hand daarvan was mijn gegokte NOD op 18 december en ik heb 1 dag vóór die NOD al positief getest (zie banner). Ik wens je veel succes
Ik ben ook in november gestopt met de pil ... Gister een testje gedaan ... (Kon niet wachten tot vandaag ) maar nog geen streepje tezien ... Ach ja twas ook te mooi om waar tezijn de 1e ronde.. Heel veel succes
Hoi, Ik ben ook in Nov gestopt met de pil, n zou na een telling van 28 dagen gister ongi moeten worden, had wel de hele dag krampen maar zet niet door, vandaag heb ik helemaal nergens last van. Weet niet goed wat ik er mee aanmoet! We hebben wel met condoom gedaan, maar mijn man deed deze pas om wanneer hij bijna zijn zaadjes kwijt moest, ook hebben we in de douche een paar keer zonder geklust maar dan voor het zingen de kerk uit, haha! Heb wel op 15 Dec een mega dikke klodder met afscheiding gehad, ik schrok ergewoon van zoveel ( dacht eerst dat er een condoom was blijven hangen, maar aangezien dat niet kon, vraag ik me nog steeds af wat dat geweest is!) Zit dus nu te denken of ik moet gaan testen of nog even afwachten? Heb vorige week trouwens ook heel de week een soort van spierpijn gehad helemaal onderin zeg maar op de hoogte van je bekken! weet iemand wat dit inhoud? Wat een vragen allemaal zeg haha. X Sunnyangel
Hey Sunnyangel! Bij mij waren het echt ontpillingsverschijnselen. Ik zou gewoon even een testje doen voor de zekerheid. Een duidelijker antwoord kan je niet krijgen. Veel succes! Liefs Stoetel!