Zou nu ongeveer ongie moeten worden maar heb nu 3 dagen een beetje bruin slijm. Gisteren wel wat ongie krampen maar verder nog geen duidelijk bloed. Ben ik nou toch ongie of niet? Wie heeft dit ook gehad en hoe pakte dat uiteindelijk uit?
Hoi mieke, Ik heb bruine afscheiding voordat ik ongesteld word. Alleen de laatste 2maanden niet (gelukkig). MAAAAAAAR dit hoeft niet zo te zijn, want het kan ook oud bloed zijn dat je verliest, heb je je al aan een testje gewaagd?
In de meeste gevallen is bruine afscheiding de voorbode van een menstruatie... Soms niet... Ik heb ook altijd eerst bruine afscheiding en een paar dagen later begint dan de menstruatie in volle glorie..
ik ga afgelopen keer ook 3 dagen bruinverlies, op en af. En werd gewoon ongesteld (16 dagen na ei) Maar... succes!
Ik heb het de ene keer wel en de andere keer niet. Ik heb zelfs een keer een menstruatie (met stolseltjes) gehad die volledig donker bruin was. We zagen later op de echo dat er een cyste zat en gelukkig was hij nog vrij snel geknapt en werd ik alsnog ongie ( 3 weken later ofzo). Bruin bloed mag je eigenlijk niet als menstruatie rekenen.
Hi! Ja ik kan mijzelf met recht 'bruin slijm deskundige' noemen.... Laat ik het zo zeggen; ik zit inmiddels in mijn 35e ronde.. En ALTIJD heb ik éérst bruin slijm/bruinige afscheiding voordat mijn menstruatie begint. Tegen beter weten in, als het bruine langer aan bleef en het 'echte' bloed op zich liet wachten, heb ik vaak gedacht/gehoopt: ik ben misschien toch zwanger! Maar nee. Dus ik geloof er niet meer in. Als ik OOIT zwanger mag worden weet ik dat ik GEEN bruinverlies moet en zal hebben, dan zal er NIETS zijn, gewoon wat witte vloed en een streepje op de test, eerder geloof ik het niet. Liefs!
nou dit is allemaal erg duidelijk! dan is mijn vraag ook meteen beantwoord! jammer.... maarja wacht de rode duivels maar netjes af!
Na m'n mk had ik na drie weken 3 dagen bruinig slijm, achteraf blijkt dat m'n hele ongi geweest te zijn. Maar er zijn ook meiden die nog een beetje bruin bloedverlies hebben en gewoon hartstikke zwanger zijn. Dus ik denk dat je gewoon even een testje moet wagen, dat zal de meeste zekerheid geven denk ik.
Bedankt voor jullie antwoorden. Het is nog steeds niet goed doorgebroken maar heb wel steeds buikkrampen. Ik ga er dus vanuit dat ik toch gewoon ongie ga worden...anders doe ik zaterdag alsnog wel een testje.
Ik ben er ook bang voor Mieke... maar idd heel verstandig... als je het zaterdag nog niet bent even een testje doen... Succes!
Inmiddels hele zere borsten en een hele lichte bloeding. Heb dus ook nog maar even een testje gedaan, negatief. M'n lichaam doet wel heel erg raar hoor. Als dat zo door gaat bel ik toch de huisarts maar es. Nu eerst maar es kerst vieren...met een wijntje bij het diner....dat scheelt dan weer!
Zal ik even een succes story plaatsen Toen ik zwanger was van Jorrit heb ik voor mijn nod tot 1,5 week erna bruin verlies gehad, en niet weinig. Onze zoon wordt over 2 weken 1 jaar dus het kan ook een teken van een zwangerschap zijn hoor Groetjes MB2005.
Hey allemaal Ik had vanacht ook bruinverlies echt raar had dit nog nooit gehad! Heb er nu geen last meer van dus ik wacht het wel af. De 29ste is mijn nod dus we zullen zien! groetjessss dees