oh,heb net een half uur voordat ik ging testen twee glazen water op en ben toen ook nog naar de wc geweest!moest eigenlijk een beetje op commando omdat mijn mannetje erbij stond!mmm test anders van het weekend nog wel een keer! liefs maloeke
Dat zou volgens mij heel goed kunnen. 's Avonds, na 2 glazen water en al net geplast? Dan is je urine natuurlijk lang niet zo geconcentreerd als 's ochtends. Misschien inderdaad met je ochtendurine nog eens testen. Want inderdaad zolang de er nog niet zijn.... Liefs
ze zijn er wel!!vanmorgen netjes in een bekertje geplast om te testen en ik ging mezelf afvegen en toen zag ik dat ik ongi was!!! op naar juli! thanx voor al jullie goeie adviesen!!! liefs maloeke
staat ook niet voor niets he dames op de testen dat je voor het beste resultaat het beste smorgens kan testen je eerste plas bevat dan de meeste hcg dus om terleurstellingen te voorkomen en gewoon meer zekerheid ,test gewoon vanaf je bed als je wakker wordt suk6 met je volgende test
thanx!!in het vervolg test ik idd s'ochtends!!!baal wel een beetje maar zou wel echt een gelukki zijn geweest als het de eerste ronde al raak zou zijn!gaan nu verder naar juli!kunnen we weer flink gaan klussen liefs maloeke
Jammer hoor Maloeke. Maar inderdaad zolang die duivels er niet zijn, blijf je hoop houden he. Veel succes er verder mee. groetjes Jolanda
Lieve Maloeke, Wat zonde meid!! We liepen tegelijk op. Ik ben nog niet ongi. Ik heb vanmiddag getest, maar lees net de verhalen over de ochtendurine, dus test ook negatief. Ik ga morgenvroeg nog een keer testen. Ik was namelijk altijd regelmatig ongi en mijn mannetje denkt t en de pendel denkt t. Ik weet t allemaal niet meer. Voor jou nu nieuwe ronden, nieuwe kansen, klus ze hahahahaha!! Liefs
Hoi Hoi, Ik had vanmorgen een negatieve test. Ik heb de digitale cb gebruikt en het was duidelijk niet zwanger! Maar ook nog geen duivels dus... de hoop blijft nog een klein beetje mede gezien mijn pendel. Ik Moet vanmiddag even nieuwe testen halen, maar als er nieuws is laat ik het weten!! Liefs
hey liselotte!!ik ga voor je duimen.ik dacht ook echt dat het wel raak kon zijn maar helaas!!gaan nu lekker klussen(is een hobby van me haha)en dan wachten we wel weer af!!!ik hoop echt dat voor jou de duivels wegblijven want ik weet hoe teleurgesteld je dan kunt zijn!!!laat je het me weten als je posi test!!!!liefs maloeke
Hey Maloeke, Volgens mij moet ik van klussen mijn hobby gaan maken haha!! Was het al hoor!! Ik ben bang dat mijn ongi aan het beginnen is. Ik heb nu rood/bruine afscheiding, sorry en de zeer herkenbare pijn in mijn rug die ik altijd had als ik ongi moest worden, voordat ik met de pil begon. Het zou heel jammer zijn, maar ik moet zeggen dat ik het wel fijn vind dat ik dan weet dat ik een normale cyclus heb met een eisprong. Ik zou liever zwanger zijn natuurlijk, maar ik ben wel blij dat we nu gelijk wel verder kunnen! Mocht er nog iets veranderen laat ik het weten!!! Liefs Liselotte
oh liselotte ik ga hard voor je aan het duimen dat je toch zwanger bent!!en mocht het niet zo zijn dan weet je idd wat voor een cycles je hebt!maar zolang je nog niet helemaal ongi bent is er altijd hoop!ik ben het nu best erg en is echt helderrood.maar ja,ik ga je in de gaten houden en anders maar een paar keer vaker testen!!als je maar in je achterhoofd houd dat ie negatief is dan is het niet helemaal zon teleurstelling als je maar 1 streepje ziet(ik vond het eerlijk gezegd gewoon wel eens leuk om te weten hoe zon test gaat!!)nou meis,ik ga hier mega duimendraaien voor je(wie heeft de naam sms duim verzonnen??)haha liefs maloeke
Hey Maloeke, Echt superlief dat je zo aan me denkt!! Ik schreef net op de pendel topic al dat ik er niet meer zo zeker van ben of mijn ongi ook echt door zet. Het is maar weinig wat ik verlies, maar heb wel maandverband of inlegkruisje nodig. Sonja zei net dat het ook wel eens innestelbloed kan zijn, maar is dat niet te lang geleden?? Ik was zo blij dat ik nu zekerheid had, maar nu begin ik weer te twijfelen! Eens kjken hoe het morgen gaat en anders ga ik zondag toch maar testen. Voor mijn pilgebruik was ik namelijk ook erg ongi. Ik begon nooit met bruin/rood, zoals nu! Zo raar allemaal!!! pfff, nu weet ik het ook niet meer. We wachten maar weer af!! Liefs