Wel raar hoor....tis nu zo'n dag of 7 na mijn eisprong. Gister voelde ik heel lichte krampjes onderin mijn buik, beetje weeig gevoel. Mijn borsten doen al vanaf de eisprong zeer,...of tenminste...mijn tepels eigenlijk. Dat heb ik normaal alleen rond de eisprong en dan gaat het daarna weer weg. En ik loop al de hele dag in mijn joggingbroek want als ik een spijkerbroek ofzo aan heb dan word ik nog misselijker....en mijn buik is helemaal opgeblazen. Ondertussen zit ik heel hard tegen mezelf te roepen dat ik het me inbeeld....maar toch....zou het dan toch?
Wie weet, ik hoop het voor je!!!! Nou duurt het wachten zeker wel erg lang he? Ik ga voor je duimen! Liefs meliske
Ik heb precies hetzelfde (niet m'n borsten dan, wel af en toe steekjes, maar voornamelijk misselijk en opgeblazen).. maar probeer er zelf geen conclusies aan te verbinden aangezien ik dit vorige maand ook al had en toen gewoon ongesteld ben geworden! Ik hoop dat het voor jou natuurlijk wel een betekenis heeft maar probeer er wel een beetje nuchter onder te blijven, je lichaam en geest kunnen je aardig voor de gek houden!
ja gaat op een gegeven moment ook vanalles voelen he, tenminste dat heb ik. Dat is echt vervelend. Wanneer heb je je innesteldag? Misschien zijn dat die krampjes geweest??? liefs meliske
Ik had dat vorige maand ook, dat ik vanalles gong voelen Nu heb ik me er over gezet hoor, het komt wanneer het komt !! Ik hoop dat jouw verschijnselen écht zijn!! Veel succes met wachten!
Ik weet het hoor...je lichaam kan je zeker voor de gek houden!!! Ik had mezelf nog zo beloofd dat ik deze keer sterker in mijn schoenen zou staan!! Maar nu ik me niet lekker voel begint het toch te kriebelen.... Ik wacht het maar 'gewoon' af....
Als je innesteling nu pas is kun je volgens mij nog geen misselijkheidsklachten enzo krijgen (kan het mis hebben hoor) Misschien is ie een paar daagjes geleden ingenesteld? Dan kan het wel
Ik had ook alle verschijnselen deze keer maar ook gewoon op de "juiste" dag ongi geworden. Ik denk dat het ook met het ontpillen te maken heeft. Je gaat nu ook pveral op letten.....
Ja dat is zo...ik ga maar eens wat doen in huis!! Ik heb net al de spullen klaargelegd voor mijn zoon, die gaat met zijn vriendje naar de camping!! Dus wij hebben een kindvrij weekend...das ook wel eens een keertje lekker!!
nee dat heb ik nog niet gehad mn eisprong zou de 12e zijn geweest maar heb wel al de hele wk ook zn opgeblazen gevoel net of je teveel hebt gegeten! en vannacht erge steken in mn zij!poeh die was niet echt prettig en af en toe buikpijn! we wachten af!en we zullen zien,iedergeval iedereen succes!! groetjes esther
JA, SandraK, ik doe gezellig met je mee hoor...... Wat ik me allemaal wel niet inbeeld...... - kramp links onderbuik (3 dagen, rond de mogelijke innesteking) - misselijk en duizelig - opgeblazen buik (kreeg vanmorgen mijn broek bijna niet dicht gelijk gewogen maar niks aangekomen dus dat kan het niet zijn) - kan om alles janken, maar dat heb ik wel vaker, ben nogal een gevoelig tiepje zeg maar - witte afscheiding (2 dagen, ook rond de mogelijke innesteling) - en natuurlijk de allom bekende gevoelige tepels, maar dat is pas sinds vandaag Leuk he zwanger, proberen te worden
Hhahahhahaa..... Jaaaaaa...errug leuk!!!! Bij mij is nu de zijkant van mijn borsten aan de beurt...mennnnnnnnn, wat doen die zeer.... Maar ja, eerlijk is eerlijk...ik ben net zo'n maand of 4 gestopt met de pil. Dus ik ken mijn lichaam die zonder pil ongi moet worden nog niet zo goed...
Van alle nep-zwangerschapsverschijnselen die ik vorige maand had, heb ik nu alleen dit: -Nog steeds mn darmen -Gisteren steken in mn rechterlies..Eisprong? -Gevoelig, daarstraks gehuild bij het kijken naar Oprah Was helemaal niet zo'n huil-aflevering, maar toch -Gevoelige borsten Denk dat dit allemaal ontpillen is, maar al bij al valt het nog mee he ! Ik heb het allemaal een beetje van me afgezet, en ga niet bij élk steekje/krampje/blupje denken van heeeeeeeeey misschien heb ik een baby Iedereen veel succes met jullie nep/echte/ontpillings/zwangerschaps-symptomen
HAHAHAHA, ben blij dat we er hier ook even om kunnen lachen zeg Had gisteravond een beetje een rotavond. Mijn hond had per ongeluk een klap tegen haar oog/hoofd gekregen met een stok tijdens het uitlaten......nu leek er niets aan de hand maar net toen we ons op de bank wilden installeren met een natje en een droogje om voetbal te kijken zagen we dat het er opeens wel heel raar uit zag . Nu was ik al de hele dag emo, en licht ontvlambaar dus dit kon ik er eigenlijk niet bijhebben maar goed me kalmte bewaard en naar de dierenarts geweest. Het viel allemaal gelukkig wel mee, poeh Eenmaal weer thuis storte ik helemaal in. Dood en dood moe, en ik had het ijs en ijskoud. Lag op de bank met een dik wollen vest, een deken en een kopje thee. Toen naar bed en toen heb ik de ogen uit m'n kop gejankt........waarom weet ik eigenlijk niet eens, gewoon zomaar...... m'n mannetje was heel lief Is ie eigenlijk altijd
Maar goed............ Ondanks dat ik niet aan het ontpillen ben (ben ik 2,5 jaar geleden mee gestopt) want ik had een spiraaltje en ze zeggen dat de mirena geen ivloed heeft op de cyclus ga ik er toch voorlopig maar even vanuit dat mijn lichaam nog moet wennen aan het feit dat dat ding eruit is. Ik denk dat het toch wel erg vroeg is voor al die symptomen, ja toch : Gisteren had ik een uur lang venijnige steken achter mijn rechter tepel, echt waat NIET ingebeeld, deed echt gemeen zeer maar ik heb er niks bij gedacht! Vond ik wel knap van mezelf. Heb gewoon mijn schouders opgehaald en gedacht, ach dat zal ik wel vaker hebben gehad, alleen dan let je er niet zo op! En zo ga ik de komende week proberen door te komen. Ik moet er wel even nog bij zeggen dat ik van die goedkope dipsticks besteld heb zodat ik aan mijn testdrang kan toegeven zonder dat ik dure testen verpest, hahaha.........!!!!!! Veel suc6 allemaal!
Goed zo meis....das een goeie manier om tegen de dingen aan te kijken!!! Ik zie nu zelf al wat een verschil er in zit als je een paar dagen verder bent. Ik heb nu nergens last meer van, alleen een beetje gevoelige borsten en een opgeblazen buik....echte ongi verschijnselen dus...