Hallo ik wilde graag iets aan jullie vragen. Aanstaande zondag heb ik mijn NOD als ik uitga van een cyclus van 28 dagen de voorgaande 3 maanden had ik telkens een cyclus van rond de 20, 21 dagen. Nu heb ik al ruim 2 weken een zeurende pijn in mijn onderbuik, nu loop ik al met maandverband in mijn onderbroek omdat ik telkens het gevoel heb dat mijn ongi op gang zal komen, maar dat is dus tot op heden nog niet het geval. Zou het kunnen dat ik zwanger ben, gezien die pijn in mijn onderbuik? Ook ben ik de laatste dagen een beetje misselijk 's ochtends maar niet echt heel erg. Zou ik al kunnen testen of nog wachten omdat mijn vorige cyclussen veel korter waren?? Ik weet het ook niet meer...... Hopelijk kan iemand van jullie me helpen. Groetjes...........
je lichaam kan je aardig voor de gek houden als het om zwanger worden gaat. De ongi pijnen kunnen er zijn omdat je zwanger bent maar het kan ook zijn dat je echt ongi wordt. Voor een test kan het te vroeg zijn, maar ik heb zelf 5 dagen voor mijnNOD getest en die was positief, dus je kan altijd een gokje wagen..... Ik hoop voor je dat ie positief uitpakt! En anders op naar de volgende ronde. Trouwens ik zou niet elke maand gaan testen als ik jou was want dat kost je handen vol geld, en ik kan het weten...........
Ik weet zelf ook nog dat toen ik nog niet wist dat ik zwanger was, ik ook vreselijke rugpijn en buikpijn had. Maar dit hoeven niet altijd symptomen te zijn dat je zwanger bent. Als je het echt zeker wilt weten gewoon ff een testje halen
je lichaam kan je heel erg voor de gek houden, en als je zelf denkt dat je zwanger zou kunnen zijn kan het helemaal zo lijken dat je dat ook bent. het enigste wat je zekerheid geven kan is een test. succes