Hartje luisteren

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Fayy, Nov 22, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fayy

Fayy Niet meer actief

Hallo,

Ik ben al een week niet meer misselijk, dat was me enige kwaal en nu niets meer dat baarde me wat zorgen. maargoed heb een angelsound en hoor zeeeeeer wss steeds het hartje.. of aan de linker kant van me lies boven me schaambot of rechts. en soms hoor ik m links en rechts. kan dat? jahwel toch? want je baarmoeder ligt toch in het midden daar van? :)

Groetjes!!

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

je zou de hartslag inderdaad iets links of rechts vanuit het midden van je navellijn kunnen horen. Als je een hartslag hoort van ongeveer 140-160 per minuut is het je kindje.

Mirjam

3. Fayy

Fayy Niet meer actief

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    Hoi,

voor zover de geluidskwaliteit het beoordelen niet in de weg staat, ik kan hier geen duidelijke harttonen van een baby in horen.
    Dat wil niet zeggen dat het niet goed zit hoor. Het is erg lastig om voor 12 weken het hartje te horen hoor. Dat proberen wij als verloskundigen meestal niet eens.

Mirjam

5. Fayy

Fayy Niet meer actief

Bedankt voor u tijd.
    ja het is echt lastig maar ik moet dus niet helemaal naar links/rechts tot ik bij t bot kom zegmaar? gewoon ietsje naar links/rechts?
    en ja ik ben nog geen 12 weken maar ja had zo mooi geweest als ik m gehoord had.. hihi wie weet vanavond anders later deze week, ik laat het me vriend vanavond mooi doen dan kan ik gewoon liggen (gelijk weer wat slanker)
    en op de doos staat niet voor niets vanaf 12 weken :)

Share This Page