gezellig het is voorlopig nog geen klus tijd haha maar wel oefen tijd hoelang zijn jullie al bezig ? en is het jullie 1ste kindje of 2de ??
hihi oefentijd inderdaad.. ongi is zo goed als over gelukkig. Wij gaan voor ons eerste kindje, maar wel al in de 7e ronde Ronde 4 was ik een keertje zwanger maar helaas is dat vrij snel mis gegaan... hopelijk mag het nu weer snel raak zijn.. en jij?
hoihoi dames wil me hier ook aansluiten... weet niet precies wanneer ik nu weer ongi ga worden 27 dagen NOD 2 juli 30 dagen NOD 5 juli 35 dagen NOD 10 juli als ik met die 35 nog niet ongi ben ga ik mee testen op de 15de misschien wel iets eerder als ik bijna zeker weet maar tot die tijd klets ik gezellig mee oke? owja wij hier zijn al 2 jaar voor het echie en is mijn tweede kindje (zijn eerste) zoontje is nu 4 en sinds zwangerschap niet meer aan pil
kom er gezellig bij 2 jaar voor een 2d kindje dat is best lang? ik ben na me zwangerschap ook niet meer aan de pil gegaan en zit nu in me 2de ronde van me vorige zwangerschap was ik ook de 2de ronde zwanger dus we zien wel wat het nu brengt volgens de pendels zou ik juli zwanger worden en dan van een jochie we zien het wel !laten we het hopen is wel leuk een meid en een jongen
wij gaan voor ons derde kindje , en zijn nu een jaar bezig , 2x zwanger geweest en 1x een bbz en 1x een missed abortion , hopelijk nu snel weer zwanger en laat het dan aub eens goed gaan
3de kindje!lijkt me super alleen wil me vent er maar 2 ik praat hem nog wel om als het ooit zover komt hahah hopen dat het nu idd een keer goed mag gaan en dat we allemaal een posi zw test in handen mogen krijgen
Ja dat is inderdaad lang:x niks aan te doen helaas Mijn eerste was bij mn eerste keer dus ook meteen raak, slikte net die week geen pil vanwege onderzoek Maar natuurlijk hartstikke blij met mijn mannetje Heb een pendel staan voor juni voor een meisje Hoop echt dat ze gelijk heeft Meisje zou helemaal geweldig zijn bij mij hihi heb ik een Zoontje en een Dochtertje hihi maar met klein jongetje zou ik ook heeeeeeeeeeel blij mee zijn
ja idd mijn pendel van juni is namelijk niet uitgekomen zou juni zwanger zijn van een meisje laat ik nou gister ongi zijn geworden
Ik heb zondag getest, stiekem 1 dagje eerder, kon eigenlijk de 15e testen maar hij was hartstikke positief! Super blij maar ook wat onzeker na miskraam januari dit jaar. Is er verder niemand geweest met een positieve test de 15e?
idd niet zoveel aan proberen te denken heb ik in de 1ste ronde ook niet gedaan voor je het weet is het zover