Hallo allemaal, Ik sluit me ook graag bij jullie aan, moet 9 juli testen maar dat is aardig bij jullie in de buurt. Zitten nu in onze 3e ronde, maar ben in december al gestopt met de pil. Heb het de eerste drie maanden rustig aan gedaan zodat ik kon ontpillen. Vinden jullie het afwachten ook iedere keer zo spannend?
wordt elke keer spannender , in het begin vond ik het nog wel gezonde spanning , maar ben er beetje klaar mee ...
spanning spanning ik ben er niet zo mee bezig heb al een dochter van 9.5 maanden en we hadden nu zo iets van het komt wanneer het komt zit nu in ronde 2 dus we wachten wel af
Zucht ja... dat ken ik; bn er ook wel een heel eind klaar mee! Vorige keer zat ik in het topic testen rond 10 juni.. daar waren heeel veel meiden zwanger. Hopelijk gebeurd dat hier ook, inclusief ikke hihi
ja alleen moet eerst die verekte ongi stoppen wat ik wel merk is dat ik nu niet zo hevig ongi ben als normaal het zal allemaal wel
15 juli is mijn nod dus ik wil dan 16 juli gaan testen... spannend hoor... de ongi is hier bijna op zijn eind en dan kunnen we er weer voor gaan! Maar ik probeer me er niet al te veel mee bezig te houden want anders wordt ik gek hahahhaa. Wij gaan trouwens voor een 2e. Louise wordt morgen alweer 2 jaar dus wij vonden het wel tijd worden
Inderdaad dames, we gaan de komende week flink klussen en het zou leuk zijn als we allemaal zwanger zouden zijn. Laten we het hopen, voor ons is het trouwens de eerste.
Ongi is hier gelukkig zo goed als over, dus we kunnen alvast gaan oefenen! Hopelijk kan ik het deze ronde iets meer van me afzetten; laatste ronde zat ik niet lekker in mn vel moet ik zeggen.. veelste veel mee bezig..mgoed...dat krijg je na een tijdje..
ja idd , maar ik probeerhet ook elke ronde om het watmeer van me af te zetten , lukt alleen niet zo heel erg goed , iemand nog tips ??
ik heb niet echt tips maar probeer zoveel mogelijk andere dingen te doen op het moment dat je vrij bent? als ik namelijk aan het werk ben denk ik er totaal niet aan
werk is idd wel een goede afleiding , maarer zijn ook dagen dat ik er zelfs op het werk veel aan denk ...
Hallo dames, Ik ben gisteren weer voor het eerst ongi geworden na de curretage.. in februari heb ik ook al een mk gehad..ik ga voor 3x is scheepsrecht.. ik ga niet gericht klussen, maar heb wel mijn NOD op 14 juli.. sluit me dus bij jullie aan Spannend is het zekers, ik ben blij dat ik me weer bij de ongi meiden mag voegen.. dat wachten na een curretage of mk vind ik echt een niet leuke veel te lang durende rotte tijd.. Dus ik heb wel zin in wat spanning en eindelijk weer een NOD succes allemaal met klussen meiden!
ik ga ook voor die drie keer is scheepsrecht , en mijn eitje zit er weer aan te komen , dus het wordt weer een beetje spannend
Ik ga voor ronde 7 --> geluksgetal En mn 3e ronde na mn mk.. hihi en zo kan ik elke ronde vast wel iets verzinnen Hopelik hebben we allemaal geluk deze keer!
hoi,hoi, Mag ik ook meedoen??Zag dat er meer meiden waren met eerdere NOD dan 15 juli,die van mij is ongeveer 9 juli,maar kan ook heel goed later zijn,cyclus is denk ik een beetje in de war...Had altijd 28/29 (al 8 rondes) en de laatste keer waren het er ineens 34 Maar goed mijn ongi is weer voorbij,wij waren er eigenlijk helemaal niet zo mee bezig,we hadden zoiets van we zien het vanzelf wel,dus ik heb eigenlijk helemaal niet op mijn vruchtbare dagen gelet,mijn eisprong voel ik ook absoluut niet ( geloof ik) Maar nu gaat het wel een beetje kriebelen hoor,ga er nu wel op letten,ben ook mijn temp aan het opmeten, maar daar kan ik echt geen peil op trekken.Doe dat iedere ochtend voor ik opsta (06.30) en daar zit echt een wereld van verschil tussen..nou ja,weer genoeg gekletst,we houden elkaar op de hoogte.. Doei,doei