Welkom mama van Rowan, Wij moeten rond dezelfde tijd testen. Ik ook 9 juli, deze week wordt er dus weer gewerkt in de slaapkamer Gezellig hoor, zoveel meiden die zich aansluiten. Ik vind het altijd leuk om ervaringen te delen. Fijn weekend nog allemaal!
Jah! ik wil me graag aansluiten.... maar ik mag pas 17 juli testen geloof ik. Nouja... ligt ook een beetje aan mijn ei natuurlijk. Ik heb nl een cyclus tussen de 29 en 35 dagen. Maar het is leuk om mee te kletsen en lezen over hoe anderen hun cyclus overleven groetjes cyntje78
Ik wil ook graag aanlsuiten bij dit groepje. Al een tijdje met de pil gestopt maar ivm een verre reis mag ik vanaf nu veilig zwanger worden. Ben benieuwd hoe snel het zal gaan, we doen in ieder geval ons best. Volgens de calculator op deze site zou ik rond 9/10 juli kunnen testen
spannend allemaal he !! Ik zit nu in mijn vruchtbare daagjes en dan wordt het weer bankzitten , na een flinke dip van de vorige ronde ben ik er weer helemaal klaar voor !!
Nou ik kan niet wachten tot het zover is en we een testje kunnen gaan doen... pfff geduld is nooit mijn ding geweest
Zo, mijn ongi is zo goed als voorbij. Ik heb mijn kortste cyclus aangehouden voor mijn banner. Maar gelukkig voel ik mijn ei aankomen. Maar eerdaags gaan we gewoon beginnen met klussen. Ik baal wel dat ik 3 nachtdiensten heb in de periode dat ik w.s. het meest vruchtbaar ben. Dan moet ik toch even de klusmomenten plannen hoor! @Marjon.... bij mij is het de ene ronde ook moeilijker als de andere. Ik denk maar steeds "We zitten weer en maandje dichter bij een zwangerschap" Stom he? maar het helpt me wel rustig worden. Groetjes Cyntje78
mijn ongi is ook voor bij nu eerst even oefenen en dan weer klussen hahaha ik ga volgende week op vakantie en zit dan precies in mijn vruchtbare daagies dat gaat wel goed komen hihi behoorlijk spannend allemaal
@tassie221,leuk dat we rond dezelfde datum onze NOD hebben,kunnen we samen in spanning zitten.. @wendie1979,ook van harte welkom,jij zit geloof ik ook rond 9 juli met je NOD,gezellig @trotsemama1,fijn een weekje vakantie,kun je iig lekker ontspannen.. Lees heel vaak dat meiden hun ei voelen,nou,ik voel echt 0,0 niks dus...ook mijn temp. is de ene dag veel hoger als de andere,dus daar kan ik ook echt geen wijs uit..omdat mijn cyclus altijd 28/29 was dacht ik dat mijn ei dan rond dag 14 zat,maar na de laatst keer (toen het ineens 34 dagen waren)heb ik zo mijn twijfels..we wachten het wel af,zou deze week dan ongeveer moeten zijn
hier nog 1 die niet weet wanneer ei is, voel de hele week al van alles dus zal best geweest zijn nu maar weer afwachten hoe me cycles deze keer weer loopt
1 weekje 2 weekjes hahah maar eerst nog anderhalve week werken ben er ook echt aan toe merk sinds ik in de zorg werk en een kleine heb vaker en sneller moe ben
Ha, @Trotsemama1,2weekjes is nog veel beter..hoop dat je ook nog mooi weer hebt..werk je nog veel dan??
als het goed is heb ik min ei gehad , sinds mijn bbz heb ik aardig wat eipijn , wel handig !!! Maar weet natuurlijk niet precies wanneer , maar als de pijn minder wordt en weggaat ga ik ervan uit dat eitje is geweest .....dus we mogen op het wachtbankje ...spannend
ik werk 24 uur maar in de zorg willen ze je ook nog wel is voor 32 uur inroosteren gek dat ze zijn !!! heb de afgelopen tijd veel 32 gewerkt dat ik er weer even wat van heb gezegt kreeg gewoon weer last van me bekken nu werk ik deze week maar 2 dagen en die week daar op weer 3
Ik weet hoe het is, werken in de zorg. Kon er op een bepaald moment niet meer tegen en ben toen in de kinderopvang gaan werken. Heb deze week mijn vruchtbare dagen, dus deze week is er veel pret in de slaapkamer en dan maar weer afwachten. Dat vind ik zo vervelend, je wilt het zo graag weten en dan heb ik echt geen geduld. Wat bij mij wel werkt is dan lekker veel afleiding zoeken, dan denk ik er niet aan en is het wachten beter vol te houden.
Hoi hoi, Ik wil me ook bij jullie aansluiten. Mijn nod is 18 juli, dus op die dag zal ik testen. Groetjes