Testers 20 juni

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door brabantse1982, 11 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    Belgiƫ
    Ik zie niets helaas...

2. sams

sams Actief lid

19 dec 2007
    120
    0
    0
    Ik heb in mijn album mijn test van dec 2007 gezet, met ook een wazig streepje. 's avonds nog twee testen gedaan (waaronder een digitale) en deze waren overduidelijk positief.
    Ik hoop voor je dat ze morgen of overmorgen duidelijker zijn...

3. alien

alien Niet meer actief

Gefeliciteerd Mnsy! Streep is een streep hoor!
    Ik hoop dat wij je allemaal kunnen komen vergezellen bij de februari mama's!

4. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Hey leuk ik doe mee met het testen op de 20e!!

Ik heb nogal wisselende cyclus sinds Asherman maar gisteren was de kortste en donderdag de langste.

Ik heb nu twee dagen lichte ongikrampen maar zetten niet door. Vorige zwangerschap van ** tweeling ** had ik dat ook dus dat kan echt twee kanten op.
    Verder geen symptomen als alleen enorme spierpijn in mijn buik pffffff. Vorige keer kwamen symptomen ook pas na posi test dus ik heb hoop

Gisteren middag nega test

5. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Morgen komen mn testen van sensitest binnen, dus ik hoop dat ik kan wachten. Mn boobs jeuken zo!!! Bubbels in buik blijven, maar beenpijn is over. Wel heel veel puistjes, verschrikkelijk vind ik dat.
    xxxxx

6. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Oeh brabantse.... spannend!
    Ik heb ook veel puistjes op het moment :$

Mijn vriend en ik hebben straks samen op zolder foto's gekeken van voor de tijd we elkaar kende en ook toen weer een vlaag van misselijkheid! Niet van de foto's hoop ik hahaha! Ook constand een zeurderig gevoel in mijn onderbuik (schaamstreek)

En toch probeer ik Ʃcht te wachten! Tenzij ik echt vaker misselijk wordt.

Groetjes Cyntje78

7. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    Goedemorgen!

Ik heb vanochtend om een uurtje of half 5 getest, maar de test kwam negatief uit hoor, dus het was toch goed dat ik getwijfeld had. Wel jammer hoor:( Maar we gaan vol goede moed ronde 2 in. Ben nog niet ongesteld geworden, trouwens.

Groetjes!

8. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    ah das jammer, gister miss te laat afgelezen of je iets ingebeeld dan? Want een streepje is toch een streepje...dus vat m nie helemaal meer., Hier alles ok, wel last van hoofdpijn de afgelopen week, nu gelukkig over. xxxx

9. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    Ik heb het me niet ingebeeld. Dat streepje staat er nu nog en mn vriend heeft het ook gezien. Het was inderdaad heel vlekkerig, dus ik wist al dat het niet goed was. Nou ja, tis niet erg:).. nog genoeg rondes te gaan, hĆØ?!

Hoe gaat het met iedereen? Nog last van kwaaltjes?

10. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    hey msny...ja lastig he....soms...staat er nu wel of niet een streepje...laat mijn vriend soms ook even mee kijken...2nd opinion is wel eens goed...

Heb ook helemaal geen symptomen meer...
    Wilde eigenlijk morgen testen...maar zonder symptomen wacht ik misschien ook wel tot zaterdag...

LIEFS

11. Eliza1986

Eliza1986 Bekend lid

12 mei 2009
    517
    0
    16
    Zoetermeer
    Ik denk dat ik ook te vroeg gejuicht heb. Er staat bij mij op de test van vanmorgen nog wel een streepje maar heb wel bruin verlies en ook buikpijn maar ik weet dat datniet altijd iets hoeft te betekenen. Het streepje is even licht als gister maar ik ga niet hopen. ik zet de foto van vanmorgen in mijn album.

12. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    je kan het best overmorgen nog eens testen, want ik heb ergens gelezen dat HCG met de 48uur verdubbeld

13. Eliza1986

Eliza1986 Bekend lid

12 mei 2009
    517
    0
    16
    Zoetermeer
    Ja dat ga ik ook nog wel doen hoor. Maar dat streepje staat er toch nog steeds?

Wat vervelend dat je vandaag negatief hebt getest. Hoop volgende keer beter nieuws voor je.

14. NursieD

NursieD Lid

15 jun 2009
    33
    1
    0
    Heey

Ik doe ook mee rond de 20e..
    Had nog even mijn twijfels om niet eerder te testen maar de "klachten" worden steeds minder dus ik wacht nog maar even af...

WE DUIMEN!

Groetjes

15. Eliza1986

Eliza1986 Bekend lid

12 mei 2009
    517
    0
    16
    Zoetermeer
    Wat vinden jullie van de testen die ik gedaan heb?

16. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    de middelste test van 17-06 van de kv is het streepje beter te zien. Bij de onderste test moet je dan een streepje in het vierkante venstertje zien?

17. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    Wanneer is je nod? het streepje is gewoon te licht omdat je nog voor je nod zit.

18. Eliza1986

Eliza1986 Bekend lid

12 mei 2009
    517
    0
    16
    Zoetermeer
    Yep maar dat is van een ander merk en daar is het streepje echt heel licht eigenlijk bijna niet zichtbaar met ut blote oog.

Heb net de huisarts aan de telefoon gehad en moet maandag langs komen.

Mijn NOD is zaterdag

19. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ikke ook!
    Dan is mijn nod!
    Hopelijk dit jaar een mooi vaderdag kadootje :p

20. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    Ow dat is mooi. Laat even weten hoe het daar was. Ik denk dat je gewoon zwanger bent hoor! dat streepje is licht omdat je nog voor nod zit.

Deel Deze Pagina