Ga anders maar eens kijken bij "zwanger zijn" het topic "eerste zwangerschapssymptomen" heet het geloof ik. Kan je daar eens kijken en vergelijken! (kan je ook gek maken hoor, maar je kan altijd eens zien als je nieuwsgierig bent!)
Ik heb al dagen last van krampjes in me buik, (sorry) natte doos gewoon nat he) (*)(*) die auw doen, heb dat nooit ook niet tijdens de menstruatie.... Ben vandaag beetje duizelig kan ook door de hitte komen. Ene keer zitten de steekjes en kramjes rechts andere keer links. Gisteren voelde ik ze ook in me bovenbenen... Kan natuurlijk ook zijn dat ik het nu extreem voel omdat ik geen anticonceptie meer heb die dit onderdrukt!
Had in mn eerste ronde ook overal steken! En veel meer dan dat ik nu heb. Kan zijn dat het nog wat nasleep is van het stoppen met de pil ofzo. Het lijkt allemaal veel te veel op elkaar!
Ja je word er niet goed van he Je lichaam kan je zo in de zeik nemen Al moet ik zeggen dat ik gek word van me (*)(*)... wat een naar gevoel is dat zelfs tijdens het douchen Ik had btw eenmalig de prikpil Daarvoor 3 maanden nuvaring, daarvoor 3 maanden niks en daarvoor altijd de pil en mirena...
Aha, dus mss dat je geen hormonen meer hebt die alles in de war sturen? Zou goed kunnen! Ik heb 3j de pil genomen en mijn cyclus was (hout vasthouden) al meteen regelmatig dusja. Je weet het eigenlijk nooit he Van die borsten, geen idee! Zijn er wel meerdere die er last van hebben. Zelf heb ik het niet. Sommigen hebben het bij zw, anderen hebben het elke maand!
ik was in maart gestopt met de pil en ik had precies het zelfde als jouw overal last van maar ik was niet zwanger het was gewoon dat je lichaam weer moet wenen zonder pil maar in april de eerste ronde was ik meteen zwanger en ik had geen kwaaltjes begint nu pas
Ohh gelukkig! Ik ben niet de enige die probeert te wachten! Ik heb nog steeds een zeurend gevoel in mijn schaamstreek. Soms pijnlijke borsten en savonds af en toe een vlaag van misselijkheid. Vergeleken met mijn vorige zwangerschap in maart is dit weinig. Alleen het zeurende gevoel is het zelfde. Groetjes cyntje78
Ik probeer me ook in te houden met testen tot zaterdag/zondag. Wel last van (.)(.) en af en toe wat steekjes li en re in m'n onderbuik. Af en toe een vlaag van misselijkheid en duizelig zijn. Nog maar even een paar daagjes wachten. xx
Ohohhh ik moet iets opbiechten dames.... ik heb getest (schaamschaam....) niet met ochtend urine. Tja... wat is de uitslag??? Ik meen een streepje te zien maar die is weer te licht voor een foto Ik zal zo eens even proberen Er zit niets anders op dan toch écht 2 dagen te wachten.... ik zit 3 dagen voor mijn NOD (banner is 1-2 dagen te kort) Groetjes een niet geduldige cyntje78
Ja ik weet het.... en de foto wil niet lukken Gelukkig zo even werken en vanavond ook weer even... scheeld weer
Haha, toch ongeduldig?? Ik moet me ook inhouden hoor om niet naar de kruidvat te gaa.. Heb gelukkig niets in huis, anders had ik denk ik ook niet kunnen wachten. Probeer t inderdaad over een aantal dagen nog eens. Vanavond op kraamvisite, mezelf weer even lekker maken met zo'n kleine uk in m'n armen.. xx
Hier ook de 20ste NOD!! heb al 2 dagen lang een gevoelige onderbuik en vannochtend weer een vlaag misselijkheid die zomaar onaangekondigd kwam aanzetten! liefs xx
Das t nadeel van vroeg testen he, maar n streepje...dat geeft wel hoop toch? Hoe snel kwam je streepje? xxxx
Valt me van je tegen Cyntje! Super dat je een streepje lijkt te zien maar idd wel erg spannend. Ik ga in ieder geval wachten tot zaterdag al is dat wel elke keer weer moeilijk. Vooral als ik zie dat jullie allemaal stiekem eerder testen en ook nog met zulk mooi resultaat!
Pfffff nou zeg! Ik had net een nagelklantje die haar dochter van 4 mee had genomen! Hardstikke leuk kind maar dit is toch echt niet de bedoeling... 2 uur wachten is voor een kind zo moeilijk! En 2 dagen voor mij ook blijkt wel weer hihihi Het streepje stond er binnen de afleestijd maar met mijn camera niet te fotograferen Zo... nu even boodschapjes doen Groetjes Cyntje78
Cyntje, miss is het dan wel raak voor je meid!!Oh dat zou wel stoer zijn. W8 nog ff tot zaterdag, dan doen we allemaal mee! xxxx
IK had vanmorgen een beetje bruinverlies dus ik denk dat mijn regels er aan gaan komen.. Alhoewel dat niets zegt.. Bij mijn zwangerschap van mk had ik ook bruinverlies op NOD.. Maar ik dnek het niet hoor.
Ik begin me zowaar te bedenken dat ik mijn eisprong misschien pas rond de 26e dag heb, kan dat? Toen heb ik getempt op 37,1 2-3 dagen later werd het weer 36.8, mn puistjes kwamen ook toen pas en kreeg wat krampjes soms, maar niet veel hoor. Hoe lang is de luteale fase minimaal? Want dan moet ik volgende ronde toch nog beter plannen. Nu kon ik 25-26-27-28 dag niet klussen ivm een infectie, maar goh...misschien is dat het?? xxxxxx
Wat het minimale is zou ik niet weten. Heb een cyclus van 26 dagen. en ik heb een korte LF jammer genoeg. Zit nu op dag 12 na eisprong. Het kan idd door de infectie komen dat je temp schommelt maar ik ben natuurlijk ook geen dokter