Testers 20 juni

Discussion in 'Zwanger worden' started by brabantse1982, Jun 11, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anna123

anna123 Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    2,021
    0
    0
    Het lijkt mij aan de ene kant ook zo leuk om hem te verassen als hij thuiskomt...maar denk niet dat hij het erg leuk vind als ik zonder hem ga testen hoor! Dus doen we het zondag samen!
    Vind het wel moeilijk hoe ik het tegen mn ouders ga zeggen.. je wilt dat natuurlijk helemaal leuk doen maar het is echt wat voor mij om bij binnenkomst te schreeuwen..HALLOOOOOOOO OPA EN OMAAAAAA !!!
    Ik zou het overigens wel meteen aan mn ouders vertellen ... snap waarom veel mensen dat niet doen hoor, maar stel dat het misgaat...tja dan zou ik het wel fijn vinden om bij mn moeder uit te huilen hoor! Je hebt dan lijkt me heel veel verdriet dus ja, waarom zouden je ouders dat dan niet mogen zien?
    x

2. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Nog 2 nachtjes dames en dan hoop ik op een zwangerschapsboom hier!!
    xxxx

3. mnsy

mnsy Bekend lid

Jun 8, 2009
    811
    0
    0
    Hoi hoi iedereen,

Vandaag mijn nod, maar nog geen tekenen van menstruatie te zien. Maar ik wacht af, want de dag is nog niet voorbij.
    Ik heb het een aantal dagen wel wat warmer dan normaal en voel me vandaag lichtjes misselijk:(

Hoe is t verder met jullie?

4. maja22

maja22 Niet meer actief

Ik heb al een week last van mijn buik, een soort van krampjes en ook last van mijn borsten. Pfff, ik wou dat het al zondag was!

5. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    HELP NEE!!! Net tijdens/na het paardrijden kreeg ik een beetje buikpijn dus meteen naar de wc.... géén bruin oid. Maar nu ben ik net thuis, weer broekloeren, heb ik minimaal bruin aan mijn papiertje!!! Het zal toch niet! Ook de buikpijn blijft licht dus ik zal wel gewoon ongi worden :( Nu dus wachten op de mega buik en rugpijn en ik moet zo werken :(

Liefs Cyntje

6. mnsy

mnsy Bekend lid

Jun 8, 2009
    811
    0
    0
    Kan van alles betekenen. Even afwachten de komende dagen... Ik hoop voor je dat je niet je menstruatie krijgt natuurlijk!

7. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Helaas... ik ben ongi geworden :( Op het moment ga ik dus kapot van de buik en rugpijn en ik moet zo werken :(

Groetjes Cyntje78

8. Eliza1986

Eliza1986 Bekend lid

May 12, 2009
    517
    0
    16
    Zoetermeer
    Vervelend cyntje. Volgende ronde beter meis.

9. brabantse1982

Feb 26, 2009
    2,137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    hmmm, ik moet vanavond paardrijden, hoop niet dat t dan doorkomt, hihi. Je hebt je banner al aangepast, je bent toch nog niet ongi?
    Ik heb vandaag weer nergens last van, t is echt gek allemaal. T schijnt dat vrouwen aanvoelen dat ze zwanger zijn, nou ik voel nix dus t zal wel weer ongi worden binnen een aantal dagen. Als ik binnen nu en 2 dagen ongi wordt, heb ik iig een redelijk regelmatige cyclus, en daar zou ik al super blij mee zijn.
    xxxxxx

10. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Helaas wel.... echt vers bloed. Bij mijn gaat het altijd heel snel. Ik heb nooit een langzame aanloop van bruinverlies... wel duidelijk, maar leuk is anders. Die pijn is het ergste :(

Groetjes Cyntje78

PS; voor de dames die nog niet getest hebben, hoop ik een beter resultaat!

11. brabantse1982

Feb 26, 2009
    2,137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Ah Cyntje, das nou echt balen, je hebt wel een korte cyclus deze maand gehad dan? Stiekem wil ik ook wel ongi worden, ben t wachten helemaal zat!! Maar goed, vanavond lekker mn paard rijden en zaterdag genoeg te doen in huis hier, dus wellicht geeft dat voldoende afleiding.
    xxxxxxxx

12. brabantse1982

Feb 26, 2009
    2,137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Ik zou t niet meteen vertellen, eerst even samen genieten en de moeilijkste weken door. Maar rond de 8 weken zou ik het denk ik niet meer volhouden. En je hebt gelijk, mensen kunnen je wel steunen als t misgaat, dus tja...ze kunnen t maar beter weten.
    Maar ik zou t eerst effe lekker ons geheimpje laten...voor zolang ik dat zou kunenn, hahaha.
    xxxxx

13. onsukkie

onsukkie VIP lid

Jun 29, 2007
    6,874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik mag rond de 28e testen, dat duurt nog even, maar ik lees toch stiekem met jullie mee. Hopelijk zijn we snel allemaal zwanger.

14. onsukkie

onsukkie VIP lid

Jun 29, 2007
    6,874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik hoop echt dat ik zwanger ben, want mijn vader is ongeneeslijk ziek en het is onduidelijk hoelang hij nog bij ons zal zijn, en het lijkt me fantastisch nog te kunnen vertellen dat Louise een brusje krijgt, hoewel dat natuurlijk ook weer heel confronterend is, want dat zal hij waarschijnlijk niet meer mee-maken. *zucht*

15. brabantse1982

Feb 26, 2009
    2,137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Heftig hoor, zal sowieso moeilijk zijn.... Een vriendin van me heeft gewacht tot haar vader was overleden, omdat ze t niet aan zouden kunnen, ook haar moeder niet. Nu is ze zwanger, en uitgerekend op de sterfdag van haar vader...t blijft moeilijk.
    xxxxxx

16. sams

sams Actief lid

Dec 19, 2007
    120
    0
    0
    Vandaag ben ik jarig en ik denk dat ik een mooi kadootje heb gehad...
    Het 2e lijntje op de test was heel wazig, maar nu nog steeds te zien! Doe morgen- of zaterdagochtend nog een test...
    Ben stiekem al heeeeel blij!

17. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Gefeliciteerd Sams:D:D:D!!!

Geniet lekker van je zwangerschap, het is wel het mooiste cadeau dat je kan krijgen op je verjaardag;)!!!

Ben zelf een dag voor me moeders verjaardag geboren, ze zei altijd je bent mijn cadeautje:D...

Normaliter zou ik een cyclus hebben van 28 dagen (dat was voor me pilgebruik).

Nu ben ik ermee gestopt en is me eerste ronde, dus weet niet wat me cyclus is! Ik heb nu maar een cyclus aangehouden van 28 dagen en zou over 8 dagen mogen testen!

Wat voor gevoel had jij allemaal in je buik etc.? Bedoel de symptomen. Ik ga denk ik zondag testen, als die negatief is dus op de 26e mocht ik nog niet ongesteld zijn geworden en anders zie i het 30 juni bij de gyn wel :)!

18. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Hoi hoi,

Volgens de arts heb ik er nog genoeg (hormonen) :p En mijn hubbie merkt het ook wat een buien heb ik! Hij zegt ook dat ie eitjes ziet en dan bedoel ik de gyn. Jullie zullen wel denken huh waarom de gyn, maar dat heb redenen bij me!

Meissie hoe is het met je bruinig bloedverlies? Kan een innestelingsblieding zijn he :)

19. sams

sams Actief lid

Dec 19, 2007
    120
    0
    0
    Tja ik kon niet wachten...
    heb net weer getest en weer was het een wazig streepje.
    Maar een streep is een streep zeggen ze...
    Een foto staat in mijn album.
    Straks nog maar een digitale proberen dat weet ik het nog zekerder.

Ik duim voor jullie dat jullie ook een goed resultaat mogen hebben.

20. spriet

spriet Fanatiek lid

Jun 5, 2008
    2,308
    33
    48
    gefeliciteerd sams!

Ik ga morgen testen, erg spannend...

Share This Page