Ik had vorige week zo precies spierpijn in mn buik, alsof ik heel veel getraind had. Nu heb ik ook weer zo wat ... trekkingen/spanning/kramp weet niet goed wat het is.
hmmm, ja herken ze wel. Had ze alleen toen ik niet zwanger was...dus tja.... Ik denk dat we met zn allen inmiddels wel zover zijn dat symptomen helemaal niks zeggen en dat alleen een test uitkomst biedt. Succes met de komende dagen!! xxxx
Hoi hoi, ik ben inmiddels ongi geworden!! Gelukkig maar, nu kan ik aan een nieuwe ronde beginnen:-D Veel succes aan de anderen die nog moeten testen!
Ja idd! Maak me nog niet zo een zorgen, zat pas in mn 1e ronde en mijn spiraal is 3 weken geleden verwijderd. Ben wel blij dat ik mijn normale cyclus heb behouden. Dus wie weet de komende maanden?.. Hoest voor de rest met jullie?
Meisje89: ja dat was na die valse test. Heb daarna nog eens getest en die was negatief. Ik geef het zo aan hun door dat ik niet zwanger ben.
Zou me idd geen zorgen maken hoor. Met mij alles prima, voel me niet helemaal fit, steekje hier en daar in buik en hoofd, beetje gammel, dat die verdomde duivels maar opschieten. xxxxxxxxxx
Ik ben door he dames! Moet om half 5 naar de dokter voor mn teen. (ging ook eens mee voetballen met mn vent en paar vrienden, pff, ging goed, tot ik in de grond stampte :s Het was ook nog tarmak (beton? of hoe noemen jullie dat?)) Lekker gezwollen!
Ik heb me inmiddels bij de juli meiden aangemeld (17 juli bij een cyclus van 30 dagen) Nu weer proberen er niet teveel mee bezig te zijn.... Dus waarschijnlijk ben ik de komende 3 weken hier niet te vinden... dat probeer ik iig (moeilijk!) Volgende maand openen we gewoon een "wie mag er op 17 juli testen" topic hahahaha! Ik ga dadelijk een heerlijk frietje halen denk ik! Mmmm frietje speciaal... daar heb ik zin in! Groetjes Cyntje78 Voor de rest van de dames.... heel veel succes en toe over een paar weken!
Ik kom me weer niet inhouden heb er vanmorgen een testje tegen aan gegooit en hij gaf een licht 2de streepje aan. Kon hem van een afstandje zien. Net heb ik er weer 1 tegen aan gegooit en geen 2de streepje meer.. Normaal zijn mijn testen altijd negatief. Alleen toen ik zwanger was was hij positief.. Daarom vind 9ik het zo raar dat hij nu een licht 2de streepje aan gaf.. Maar ja volgende ronde nieuwe kansen. Dames succes morgen allemaal. En strooi idd maar heel wat HCG in het rond
nee met symptomen kun je idd niks, het is gewoon afwachten. maar ik zie wel dat er deze maand een heleboel wel positief hebben getest! fijn!
Had dus testen gehaald..was toch bij de kruidvat..kom ik vanmiddag thuis..en toen heb ik 'per ongeluk'...getest..NEGATIEF...en ja... ik weet dat ik te vroeg heb getest.. maandag pas mijn nod ong. Maar stiekem hoop je toch wat te zien he..al is het maar heeeeeeel licht.. Maar nee hoor... heb het onder de lamp gehouden en in daglicht maar helemaal blanco... terwijl ze toch zeggen dat die KV 2voor 5 euro heel gevoelig zijn! OO en ik had mn man nog zo beloofd niet te testen voor op zn vroegst zondag...ik houd deze stiekeme actie maar even lekker voor mezelf! x
@anna123 hahaha ik zal het niet doorvertellen hiihihi ik moet ook bekennen ik zeg het alleen tegen jou (ik heb ook getest vandaag en wat denk je NEGATIEF ahaha gek he als je pas dinsdag je nod heb hihih) niet door vertellen he gr linda