Helaas vandaag ongesteld geworden! Weer naar de volgende ronde, nieuwe nod is 17 juli. Voor diegene die nog moeten wachten....succes en voor iedereen die zwanger is GEFELICITEERD!
Sorry dat ik zo weinig reageer meiden maar we zijn hier erg druk met de nieuwe keuken! Hij is nu eindelijk af en hebben dus het hele huis gesopt! Ik had net iets heel vreemds: Ging naar het toilet en toen ik na het plassen in de pot keek lag er iets in. Het leek een soort kluwen. Kan het echt moeilijk uitleggen, had iniedergeval geen bloed, maar meer een kluwen van vezeltjes. Beetje draderig. Zegt jullie dit iets? Ik kan het echt niet plaatsen. Nog steeds last van mijn lage rug dus zal wel het begin van mijn ongi zijn helaas
Ja ik zit ook al te zoeken maar het is heel moeilijk te beschrijven. Misschien kan het een heeeeel vroege mk zijn of zoiets? Of krijg je dan altijd eerst bloed? Nou het maakt ook niet zo veel uit. Ben nog steeds niet ongi dus als dat zo blijft doe ik morgen stiekem een testje.
Jee, kan testen... Kan niet slapen meiden. Maar testen heb ik ook geen zin in, want t zal vandaag nie anders gaan zijn als gister, logisch. Maar ben nog wakker en dacht, laat k ns wat schrijven op de page. Trusten allemaal! xxxxx
ik heb getest en deze was negatief... afwachten dus wat er gaat gebeuren en anders ga ik dinsdag weer testen...
@ Spriet: idd nog ff een paar daagjes wachten. Ik ben gisteren ongi geworden, 1 dagje na mijn nod. Verschrikkelijke buikpijn had ik vanmorgen. Ik werd er gewoon wakker van.. bah. Ben sinds 6u wakker:-s Nog dames die positief hebben getest deze mooie ochtend?
IK had gister hier een berichtje achter gelaten dat ik begon mijn regels te krijgen. Maar had wel een licht posi test.. Vanmorgen weer en ja hoor weer een licht streepje!! Ik reken nergens op maar vind het gewoon heel vreemd.. Zal het ook wel tegen mijn FA zeggen bij het volgende bezoekje
Heey, Ik lees nog weinig positiefs hier? Maar volgens mij heeft ook nog niet iedereen iets laten horen. Gaat alles goed meiden? xxxx
Ik ben gister avond helaas ongesteld geworden. Ik baal er echt van. Had het zo gehoopt. Wel ruim een dag te vroeg dus heb niet al te lang in onzekerheid gezeten. Dat is dan wel weer fijn. Ik hoop voor iedereen die nog niet ongesteld geworden is op beter nieuws!
nog geen duivels, maar ook nog geen testje gedaan... loop weer met een blaasontsteking, en wacht tot maandag... dan nog geen duivels en een --- test, dan kan ik met antibiotica beginnen... afwachten dus nog...
Laat jullie niet gek maken meiden. Ik ben ook een laat tester. Ik teste pas 21 dagen na mijn NOD. Had al wel eerder posi kunnen testen, maar was zelf eigenlijk een beetje bang voor de uitslag. Zal nu even flink wat HCG rondstrooien voor jullie. Hoop dat jullie snel een posi test in handen mogen houden. Liefs Mariel