Hoi, Morgen is mijn NOD, maar had vandaag stiekem al een testje gedaan, was negatief. Van de week nog maar eens proberen dan. Heb wel een ander gevoel als normaal in mijn buik en van die vage dingetjes. Maar mijn lichaam heeft me al vaker voor de gek gehouden... Nog maar weer afwachten dus, pfff word er gek van hihi!
balen meiden dat de duivels toch zijn komen binnen vallen. ik merk tot nu toe nog helemaal niks.. wordt toch wel een beetje spannend
Ik ben goddank nog steeds zwanger en dus zaterdag niet ongesteld geworden (zat stiekum wel in de stress). Ik raad het eigenlijk ook wel af om voor je nod te testen hoor. Voor de dames die zwanger zijn gefeliciteerd en de dames die niet zwanger zijn succesvoor de volgende ronde zal voor jullie duimen. groetjes Eliza
PROFICIAT aan alle meiden die zwanger zijn hoor... Zojuist heb ik ook getest, maar helemaal niks, nada, noppes...geen 2e lijntje te bekennen... Hmmm...maar waar blijven de duivels dan toch... Hopelijk kome ze snel, zodat we aan de volgende ronde kunnen beginnen...
heey nikita misschien heb je nog niet genoeg hcg aangemaakt, als je over twee dagen opnieuw test kan hij best ineens positief zijn! succes meid!
THX...ja, probeer het eind van de week nog een keer, als dan tenminste de duivels nog niet op bezoek zijn geweest. Maar voel nog altijd helemaal niks...geen ongi, en geen zwangerschapskwaaltjes...
toen mij moeder zwanger was van mij wist ze ook van niks, pas posi test na1,5 week ze merkte ook helemaal niks verder. bizar! dus je weet het maar nooit....
iedereen die zwanger is gefeliciteerd en de gene die ongi zijn geworden kop op gewoon op naar de volgende ronden en dan hopen op goed nieuws veel sucees ook voor de vrouwen die nog moeten testen
Dat klopt...dat lees en hoor je idd. behoorlijk vaak... Maar je hoort en leest ook zo vaak verhalen van meiden die opeens zo'n onregelmatige cyclus, of PCO hebben... We hopen natuurlijk op de eerste optie... Maar ja...afwachten dus...
dat is ook weer zo het blijft altijd gissen natuurlijk. en helaas is er niks anders te doen dan afwachten....
Hier ook nog geen ongi, maar ook geen tekenen dat die gaat komen. Ik snap er niks meer van hoor. xxxxx
Hai allemaal, En.....hoeveel positieve testen waren erbij? Hier geen een, want mijn ongi is dus gewoon gekomen....helaas. Nieuw forum dan maar....wie kan er testen op 18 juli?
Ik ben zwanger!! weet niet zeker of ik op de lijst stond... Morgen hoop ik op een super vette streep...! x