Testers 20 juni

Discussion in 'Zwanger worden' started by brabantse1982, Jun 11, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. alien

alien Niet meer actief

Ik denk elke maand dat ik zwanger ben;)
    Deze maand eens proberen me niet blind te staren op de symptonen :D

2. Meisje89

Meisje89 VIP lid

Jun 9, 2009
    7,162
    1,395
    113
    Female
    België
    Ik heb normaal ook een 5d voor mn NOD bruinverlies! Dus ik moet maar 4 dagen wachten in principe.

Ik ben sinds gisteren vaker wel misselijk! En heb ook warm af en toe, en kan niks uitgooien want dan zou ik het terug koud krijgen. Heb ook krampen in mn rug (net lijk ongi, maar is nog veel te vroeg!) En sinds vanavond ook af en toe steken in mn buik. En ben ook vrij moe. Maar ben beetje bang dat mn lijf me voor de gek houdt!

3. Eliza1986

Eliza1986 Bekend lid

May 12, 2009
    517
    0
    16
    Zoetermeer
    Ik ben nieuw hier maar sluit me graag bij jullie aan. Ik mag 20 juni testen en zit in ronde 2.

Heb nu steken in mijn onderbuik een soort ongesteldheidsgevoel nooit eerder gehad eigenlijk maarja ga me er nie blind op staren.

4. maja22

maja22 Niet meer actief

Ik heb ook een soort van dat de menstruatie er aan komt maar dat is nog veel te vroeg. Ik probeer (!!!!) er niet te veel aan te denken want ik maak mijzelf er alleen maar gek mee! Maar ik geloof dat ik daar niet alleen in ben! hihihi :D

Pff, nog 10 dagen!

5. Meisje89

Meisje89 VIP lid

Jun 9, 2009
    7,162
    1,395
    113
    Female
    België
    Hier ook die ongi krampen in mn rug! Alleen niet zo fel als tijdens de ongi, maar ze zijn er wel. En ook die steekjes.

Achja, je lichaam kan je zo voor de gek houden!! Nog paar daagjes doorbijten! Maakt het nu wel moeilijker met die misselijkheid, pff vervelend!

6. mnsy

mnsy Bekend lid

Jun 8, 2009
    811
    0
    0
    Hoi dames,

Ik doe ook met jullie mee! Mijn nod is 18 juni.. Ik voelde gisteren rare ongi krampjes, maja zal wel niets zijn:D

7. spriet

spriet Fanatiek lid

Jun 5, 2008
    2,308
    33
    48
    Hallo allemaal,

Als ik nog niet ongi ben ga ik ook testen rond 20 juni
    Mijn nod is tussen 13 en 19 juni en uitgaande van mijn kortste (28) en langste (34) cylus, ga er zelf vanuit dat het deze keer niet zo`n lange cyclus is ook omdat het de laatste maanden niet meer zolang is geweest.

Ga voor ons allen duimen dat het raak is.
    Voor ons is dit de 10e ronde dus hoop zo dat het raak is elke maand word het wel moeilijker...

8. mnsy

mnsy Bekend lid

Jun 8, 2009
    811
    0
    0
    Spannend!!
    Denk eerlijk gezegd dat t voor mij nog niet raak is..

9. Meisje89

Meisje89 VIP lid

Jun 9, 2009
    7,162
    1,395
    113
    Female
    België
    Spannend!

Denk hier ook niet dat het raak is, eerlijk gezegd. Volgens mij gewoon een lichaam dat me gek maakt :) En in die laatste 2wk van je cyclus, is het minste genoeg om je gek te maken he :)

10. Eliza1986

Eliza1986 Bekend lid

May 12, 2009
    517
    0
    16
    Zoetermeer
    Gelukkig ben ik niet de enige met die ongie krampjes word er nogal gek van namelijk. 't zit ook in mijn rug en mijn liezen. Maarja ik ga er niet op hopen anders is de telleurstelling alleen maar groter.

Ik mag van mezelf dinsdag al een testje wagen kan me nie inhouden:p

succes en sterkte allemaal

11. Meisje89

Meisje89 VIP lid

Jun 9, 2009
    7,162
    1,395
    113
    Female
    België
    Zou je dat wel al doen? Gaat mss nog te vroeg zijn! Ik wacht tot ik over tijd ga, eerder test ik niet. Word je alleen maar gekker van!

12. mnsy

mnsy Bekend lid

Jun 8, 2009
    811
    0
    0
    Ik ben er denk ik teveel mee bezig. Moet dat niet doen, want dan zoek je achter elke steekje in je buik of vlaag van vermoeidheid iets...:( En dan zit ik pas in mn 1e ronde... denk dat ik gek word als het bij ronde 3 nog niet raak is, hahaha.

13. mnsy

mnsy Bekend lid

Jun 8, 2009
    811
    0
    0
    Je kan in principe al vanaf 4 dagen voor je NOD testen. Ik denk dat het verstandig is te doen, wanneer je symptomen hebt. Zo niet kan je denk ik beter wachten tot je NOD?? hmm ik weet t niet

14. Meisje89

Meisje89 VIP lid

Jun 9, 2009
    7,162
    1,395
    113
    Female
    België
    Goh weet niet wanneer het beste is! Je weet ook nooit of die symptomen wel echt op zw wijzen he. En als het dan neg is, dan weet je nog niks, kan zijn dat je te vroeg hebt getest, ofwel omdat je niet zwanger bent. Dan wacht ik liever tot ik paar dagen over tijd ben!

En die eerste maand na pilstop had ik ook enorm veel dingen hoor! Je let dan op alles, ma je hebt dan zoveel, en er is dan nog niks aan de hand! Ben in maart gestopt, en had me voorgenomen om pas in mei te testen als ik mn regels niet kreeg. De eerste maand weet je nl nooit wanneer je regels moeten komen he.

15. maja22

maja22 Niet meer actief

Ik ga het echt proberen om het deze keer vol te houden om niet te vroeg te testen. Het was elke keer toch een teleurstelling. Ik denk dat ik door naar de volgende rond ga maar dat is een voorgevoel.

Sterkte voor iedereen de laatste paar dagen voor de nod! :)

16. Eliza1986

Eliza1986 Bekend lid

May 12, 2009
    517
    0
    16
    Zoetermeer
    Ik ga het wel proberen om NIET te testen maar dat lijkt me zo moeilijk.... Probeer er maar niet zoveel mee bezig te zijn maar dat gaat zo lastig als je buik zo trekt

17. alien

alien Niet meer actief

Goedenavond!
    Voor ons is het de 4e ronde na de bevalling. Bij mijn vorige zwangerschap was het in de 9e ronde pas raak. Ik hoop echt dat wij dit keer niet zo lang moeten wachten maar je doet er zo weinig aan he.

18. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

Mar 21, 2009
    3,088
    0
    0
    Hoi Dames...

Maar even zo, want ik zou jullie allemaal wel kunnen en willen quoten...

Bij mij is het eigenlijk ook iedere maand na mijn EI raak, bij elk steekje, krampje of nieuw iets in mijn lichaam gaan de bellen rinkelen...

Deze maand is het opvallend rustig, en probeer ik alles wat ik in mijn buik voel te negeren...

Ik wacht tot do. 18-6 met een testje...dat is dan dag 34...
    Succes iedereen...en sterkte tijdens de komende 'wacht'dagen...

XXXXXXXXXXX

19. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

May 16, 2009
    2,112
    0
    0
    almere
    in principe zouden we volgens mij nog niets hoeven voelen...
    want onze innesteling zou pas rond a.s weekend zijn toch...
    die van mij wel, en dan beginnen we ook pas met het aanmaken van hcg met alle kwaaltjes erbij???
    er is nog hoop!!!
    ikzelf heb al wel last van steekjes in de regio van mijn linker lies helemaal als ik hoest.(innesteling????)

veel liefs

20. 3tulpje

3tulpje Actief lid

Apr 29, 2009
    126
    0
    0
    Hai meiden, mag ik me ook aansluiten. Ik heb 20 juni mijn NOD en net als Meisje en Alien heb ik zo rond dag 24
    (cyclus van 28 dgn) ook altijd wat bruin/rommel. Daardoor weet ik meestal ook dat ik mijn ongi krijg.

Ik heb een miskraam gehad en de dagen vóórdat ik positief testte heb ik geen rommel gehad, daardoor ging het bij mij al kriebelen. Ook had ik voor die dagen al wat gevoeligere (.)(.) en ook voelde ik mijn onderrug. Maar goed.....we wachten af.

Share This Page