Nee, het is inderdaad niet zo hard als bij de ms, maar het deed wel een beetje pijn. Ik dacht echt ff dat ik mijn menstruatie kreeg. Wat voel jij nog meer?
Ja heb ik ook af en toe dat ik denk "nu al ms? is nog veel te vroeg!" maar meestal is het zo lichtjes, of wat pijn. Heb voor de rest nog dit: - buikpijn + steekjes - misselijk - vanochtend wat hoofdpijn - gele plas (weet niet of dat er mee te maken heeft, sommigen zeggen dat dat ook een kwaaltjes is!) - moe - vaker honger (nu met die misselijkheid wat minder) - soms wat opgezette buik
Het zijn wel de beroemde zwangerschapskwaaltjes hoor. Ik hoop dat het raak is! Heeft je urine ook nog een sterke geur (de hele dag door?) Ik weet nog bij mijn eerste zwangerschap dat mijn urine zo erg stonk, echt vies.
Hebben ze mij nog al gevraagd , ik weet het eigenlijk niet! Heb proberen te ruiken maar de wceend ruikt te goed En kan moeilijk met heel mn hoofd in de wcpot gaan ruiken
hahah dat lijkt me ook geen goed idee. Je zal het snel genoeg weten of je zwanger bent:-D (ik kan geen smileys meer invoegen)
Ja idd! Maar heb toch het gevoel dat mn lichaam me voor de gek aan het houden is ... Weet niet! Kan het nog niet goed vatten dat ik binnenkort (of nu) zwanger ben! Droom ik al zoveel jaren van en dat het nu dan eindelijk zo ver is, voelt zo raar!
Ja, dat gevoel heeft iedereen wel eens dat je lichaam je heel erg voor de gek houdt. Dat heb ik nu ook. Ik voel me al een dik half uurtje heel moe. Ik ga zo maar de deur uit, moet even wat boodschapjes halen en mn dochter uit school halen. Misschien dat een beetje frisse lucht de vermoeidheid weghaald. Ik denk eerlijk gezegd dat je zwanger bent, want die kwaaltjes phoe phoe dat zijn echte zwangerschapskwaaltjes:-D Je kan nu nog niet testen he?
Nee ik wacht nog tot ik paar dagen over tijd ga. Zullen wel zien hoe het loopt... Meer nieuws over 2wk Dan weet ik tenminste ZEKER hoe het nu zit met mn lijf! *fingers crossed*
Tuurlijk mag jij wel meekletsen hoor... Denk dat niet iedereen meteen + zal testen op de 20. Je hoort zo vaak verhalen van pas een paar dagen daarna... Klets maar gezellig mee hoor, en duim ook voor jouw...
Ik sluit me ook aan, kan maandag de 22e testen. Was woensdag en donderdagochtend erg misselijk. Nu geen last. Gisteravond beetje last van mijn onderbuik, maar dit hoeft toch niet te betekenen dat ik zwanger ben of wel?
Ik weet niet meissei, volgens mij zou je kindje nog niet eens ingenesteld zijn??? Maar het zou zomaar kunnen of je wil het graag en je voelt van alles... Daar heb ik ook last van
Maar het zou zomaar kunnen of je wil het graag en je voelt van alles... dat herken ik ook...heb in mijn hele leven nog nooit zo'n gerommel in mijn buik gehad, als de laatse 6 maanden...
Ik zat net rustig in de zetel. Begint plots mn tand te bloeden! Uit het niets! Was niet aan het eten ofzo. Weet iemand hoe dat kan?
Bloedend tandvlees of een bloedneus is ook 1 van de symptomen. Nou Meisje, jij hebt wel veel symptomen! Wie weet. Hier zijn de symptomen afgenomen, ik bedoel geen trekkerig gevoel in mijn buik meer en eigenlijk geen pre-ongi of zwangersch.dingen. Ik denk dus dan mijn Ongi er wel aan zal komen.
Hallo allemaal, Morgen mijn nod van de kortste cyclus genomen dus spannend... Wat ik normaal voor nod heb is dat ik last van mijn borsten krijg en nu heb ik nog nergens last van dus ben wel erg benieuwd... Zou nu toch ook eens een keer raak moeten zijn.
Spannend hoor meiden!! Ik heb maandag mijn NOD (uitgaande van een cyclus van 32 dagen) maar ik ga me proberen in te houden met testen tot donderdag de 18e. Dan wordt ons kleine meisje alweer 2 jaar en zou wel een hele mooie dag zijn om te testen vind ik zelf. Qua klachten... moeilijk te zeggen. Ik voel ook vanalles dat op een zwangerschap kan duiden maar het kunnen ook ongiklachten zijn dus daar is geen pijl op te trekken. Vorige keer was ik in de tweede ronde al zwanger en dat was ook de maand waarin in de eerste keer mijn eisprong voelde. Nu is het de eerste ronde en voelde ik al heel goed mijn eisprong (en uiteraard goed geklust anders gebeurt er niet zoveel hihi).