Nou ik meld me hier af... vandaag wat bruin/rozige afscheiding dus ik ben bang dat ik ongi ga worden (al is het nog steed niet veel). Veel succes voor de rest!! Hopelijk zijn jullie allemaal zwanger.
Nou Manuela, op naar de volgende ronde....als je ongi doorkomt dan. Hier...tja, ik weet het niet...stiekem dat stemmetje dat ja fluistert en de druk in je onderbuik. Maar verder geen gevoelige (.)(.) Bij mijn vorige zwangerschap (toen kreeg ik helaas een miskraam) had ik echt last van mijn (.)(.), onderrug en ook een druk in mijn onderbuik. Maar goed, we wachten af.......hebben jullie ook zoveel geduld als ik???
Hier nog steeds beetje vaag. Heb zware bovenbenen en begin goed last van mn onderrug te krijgen. Teken dan de menstruatie eind deze week toch wel zal komen. Temp 37.1 xxxx
ik heb nog altijd geen idee hoe het afloopt deze keer... Temp schommelt onwijs, en was vandaag maar 36,1, en dat is zelfs om ongesteld te worden....veeeels te laag... Verder eigenlijk geen verschijnselen meer...geen ongesteldheids, en geen zwangerschaps...:x Dat maakt in ieder geval het wachten wat makkelijker vind ik...8) We zien wel...
Goedemorgen ladies, Hoe gaat het met jullie? Ik heb sinds gisteren last van mn onderrug, maar dat komt omdat ik een paar weken geleden een spiertje in mn rug verrekt heb, dus ik was nog niet echt stabiel. Heb door de pijn in mijn onderrug nu ook menstruatiepijntjes, dus het zal binnen een paar dagen wel door komen. Heb verder helemaal geen zwangerschaps kwaaltjes Maar dat is niet erg, want dan kan ik vol goede moed aan ronde 2 beginnen Groetjes
Hoe zit dat trouwens met de temperaturen? Ik snap er niets van.. Als je temperatuur hoger is dan normaal, wilt dat dan zeggen dat je zwanger bent? Anders moet ik me ook maar eens gaan bezighouden met temperaturen.
Ik denk ook dat mijn menstruatie ook door gaat breken. Heb niet echt kwaaltjes meer alleen een temp van 37.3 (normaal 36.8 ). Dus maar even afwachten heb verder niet echt kwaaltjes meer.
Even in het kort... Dan moet je elke ochtend je temp. meten om dezelfde tijd, dus ook in het week-end de wekker zetten... Je zult dan zien, dat je altijd ongeveer dezelfde lage temp hebt, en nadat je je EI gehad hebt, je temp. omhoog gaat met ong. 03-05 graad.(rond je EIsprong kan hij zelfs nog een beetje verder zakken, maar daarna gaat hij zeker weten omhoog) Mocht je EItje dan bevrucht zijn, kun je rond de innesteling nog een klein temp. dipje hebben, maar daarna blijft hij hoog tot je ongesteld wordt, dan zakt hij weer...:x Maar......als je zwanger bent blijft hij hoog... Het is af en toe behoorlijk verwarrend hoor...want de kleinste afwisseling in je regelmatige ritme, en je temp. schommelt... Maar het helpt in ieder geval je EI te vinden... Succes als je ermee gaat beginnen... LIEFS
T wachten is idd makkelijker als je geen klachten hebt, dat merk ik ook. Maar t is ook wel raar, want normaal voel ik echt vanalles!! Ga vanaf volgende ronde ook eens tempen, mochten we dan over een maand of 4 nog zonder zwangerschap zitten, dan kunnen we de huisarts iig een tempkaartje laten zien. xxxxx
Hallo meiden, ik kan ook zaterdag gaan testen, alleen ga ik dat nog niet doen. Ik weet bijna wel zeker dat ik ongesteld moet worden, en ik weet ook niet zeker of ik een cyclus heb van 28 dagen. Ik ga proberen als ik zaterdag niet ongesteld wordt, om woensdag te testen. Ik heb last van deze verschijnselen: - pijn in mijn baarmoeder - opgezette baarmoeder, lijkt wel of er lucht in zit - soms pijn in mijn onderrug - moe - en soms snel geirriteerd hihi. Ja zijn dit nou menstruatie klachten of zwangerschaps symptomen. Ik houd jullie op de hoogte
Hoi dames! Wat spannend allemaal he? Ik hoop dat we over een paar dagen veel zwangere meiden hebben hier! Ik heb een soort druk in mijn baarmoeder en soms lichte ongi krampjes wat ik normaal nooit heb. Het lijkt alsof ik meer zichtbaardere aders over mijn borsten heb lopen En echt.... ik houd ze al een paar maanden goed in de gaten. En moe.... zo moe! Gisteren stiekum een ovutestje gedaan omdat ik hier wel eens lees dat die ook LH kunnen opsporen... helaas negatief. Ik ga dus nergens van uit en maakt het wachten gemakkelijker. Groetjes Cyntje78
Oja... nog ff een vraagje.... Ik had op cd 15 een positieve ovutest. Tel je vanaf dán een lf van gemiddeld 14 dagen of vanaf het moment dat je ei springt, dus een dag ofzo later? Want dan is denk ik mijn cyclus ook een dag langer vermoed ik.... Iemand een idee??? Groetjes Cynthia
Phoe, dat zou ik niet weten. Ik heb alleen gebruik gemaakt van ovu.testen. Maar denk ook dat ik bij de catergorie: "Op naar de volgende maand" hoor. Ik moet zeggen dat het ieder maand wel moeilijker word, nadat we die miskraam gehad hebben. Heb jij daar ook last van Cyntje?
@3tulpje.... jeetje jij een mk met 10 weken? Denk je bijna door de spannende fase heen te zijn en dan dat... Ik heb er de afgelopen rondes heel moeilijk mee gehad. Vooral vanaf zo'n week voor NOD. Tranen met tuiten... zomaar ineens.... en mijn moeder maar zeggen dat ik er niet zo veel mee bezig moest zijn! Ja duh... hoe dan? Nu op het moment voel ik me heel rustig... ik weet niet waarom... ook al voor de neg ovutest hahaha! Ik voel vanalles.... vanbinnen heb ik het gevoel zwanger te zijn, maar ik durf het niet te hopen... bang voor wéér een grote teleurstelling. 1 lichtpuntje... mijn verzorgpony is vandaag gescand.... jaja... ze is dragend! Dat was bijna nét zo spannend als nu met mij... Hoe ga jij er mee om 3tulpje? Groetjes Cyntje78
Nou, ik had vorige week weer even een flinke dip. Kijk, al die tijd hou je je goed en kan je veel hebben. Al die zwangeren om je heen en op mijn werk ook voldoende zwangeren. En dan klets je met ze, maar dan toch komt op een gegeven moment je gevoel eruit. Vorige week dus bij mij, en ook tranen met tuiten. Je voelt je zo waardeloos en weet dan niet goed wat ik met mijn gevoel moet doen. Ook heb ik het dus zwaar de week tot en met mijn NOD. Ik heb het hartje gezien en wil daardoor zo graag weer zwanger zijn. Het wachten komt er in zo'n dip dan ook goed uit. En daarna kan ik er weer even (een paar dagen) tegenaan. Maar deze maand heb ik het er zwaar mee. Stiekem het gevoel dat het weleens een JA kan zijn door de dingen die je voelt. Maar je wilt jezelf beschermen voor die domper dat je jezelf maar op een NEE zet.
@3tulpje... ja inderaad... je neemt je voor van "het zal wel niet" dan zal het wellicht meevallen. Maar toch diep van binnen ben je er mee bezig. Bij mij op het werk weet iedereen het zo onderhand wel.... ik ben toen bijna 2 weken thuisgebleven na de mk. Geestelijk kon ik het niet aan. Vrolijk doen tegen bewoners.... want die weten van niets... kon ik echt niet, vandaar 2 weken rust. Om me heen ook vele zwangeren, en meiden die zwanger willen worden en denken dat het allemaal zó gemakkelijk gaat. Die 2e groep vind ik echt het ergst! Ik houd dan mijn mond maar... Soms zie ik dat ook op het forum hier. Ik heb er altijd rekening mee gehouden dat je niet zomaar zwanger raakt. Maar een MK nee... dát verwacht je niet. "waarom ik/wij denk je dan...." Maar als je er met mensen over praat merk je dat het zo ontzettend veel gebeurd! En praten lucht op. Daarom weten mijn collega's het en sommige vrienden. Liefs Cyntje78