Testers 20 juni

Discussion in 'Zwanger worden' started by brabantse1982, Jun 11, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    @Brabantse... het valt pas erg op als je er zelf mee bezig bent denk ik. Tot vorig jaar deze tijd had ik nog geen zwngerschapswens dus zwangeren en baby dingen vielen toen gewoon niet op.

Nu zijn wij allemaal aan de beurt vind ik! hahaha!

2. leonie20

leonie20 Actief lid

Jul 1, 2007
    180
    0
    16
    hoi dames ook ik wou even reageren.
    ben vorig jaar april mn zoontje verloren na 16 dagen ziekenhuis en ook ik moest de 20ste testen, alleen werd ik vanmorgen wakker met het idee zwanger te zijn ik wist het gewoon zeker dus heb stiekem vandaag al getest en JA hoor al binnen 5 sec een dikke 2e streep dus voor mij kan het geluk niet op...
    hoop voor jullie dat jullie allemaal positief testen zaterdag
    veel liefs

3. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

Aug 15, 2008
    914
    1
    16
    nou meiden, voor jullie is het allemaal erg spannend aan het worden, nog een paar dagjes en dan masaal testen!

leonie gefeliciteerd meid! en nu lekker genieten!

ik moet nog even wachten, vandaag is mijn eventuele innestelingsdag.
    ik heb sinds een paar dagen last van veel winderigeheid en sinds gisteren twee ongelooflijke pukkels op mijn kin!
    van die gespannen glimmende bonken (hahah dat klinkt lekker:()

heeft iemand van jullie een innesteling gevoeld?

4. maja22

maja22 Niet meer actief

@ Leonie: gefeliciteerd!

Zondag a.s. is mijn nod! Ik heb last van krampjes de hele dag door sinds afgelopen vrijdag, last van mijn (.) (.)...zij doen pijn en zijn ontzettend zwaar! Sinds vanochtend misselijk maar nu heb ik wat gegeten en gedronken en dat gaat wel weer.

Ik vind de week voor de nod altijd vreselijk maar deze keer probeer ik mijzelf wat meer af te leiden. Dus ik ga zo maar naar de sportschool!

5. sams

sams Actief lid

Dec 19, 2007
    120
    0
    0
    Hoi hoi,

Het wordt spannend voor ons allemaal.
    Nog een paar daagjes en dan hebben we zekerheid.
    Jezelf gek maken omdat je allerlei kwaaltjes hebt herken ik wel van mijn eerste zwangerschap.
    Nu heb ik ook kwaaltjes: misselijk, moe, moe, moe, duizelig en een soort van bandenpijn als ik te snel opsta of draai. Het zijn dezelfde dingen als de vorige zwangerschap, ik ga er maar van uit dat het niet raak is maar het stiekem wel een goed gevoel.
    Donderdag word ik 30 en vier het zondag, het zou dus een leuk verjaardagskado en vaderdagkado zijn...!

Hou nog even vol en laten we hopen op veel zwangeren.

Liefs

6. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Ik voel mn buik wel, maar mn baarmoeder?? Hoe moet je dat voelen? Volgens mij zit die nog netjes op zn plek, haha. Ik heb wel soort spierpijn in mn buik en gister moeite met slapen doordat mn bovenbenen zeer deden (weer iets nieuws, hihi) Maar eh...mijn lijf heeft me alle zwangerschapsverschijnselen die er zijn de afgelopen 4-5 maanden al laten zien, dus mwah...k geloof er niet zo hard meer in, haha.
    Succes dames, nog een paar daagjes volhouden!
    xxxx

7. brabantse1982

Feb 26, 2009
    2,137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Ik wil graag mn ongi btw, zodat ik met temperaturen kan beginnen, mn manneke heeft een mooi programaatje gemaakt in het nederlands, das een stuk handiger. En al die onnodige dingen zitten er lekker niet in, dus t is precies goed zo. Hanid zon man, en fijn dat ie zich er nu ook wat mee bezig wil houden.
    xxxxxx

8. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Gefeliciteerd Leonie!!

Ik durf echt niet te testen hoor. Veels te bang voor een teleurstelling. Al ben ik er af en toe echt van overtuigd dat het wel eens raak zou kunnen zijn. Gisteren avond in bed weer een vlaag van misselijkheid, ik voel me nat van onderen hahaha sorry, mijn urine is al dagen troebel wittig gedurende de hele dag en daarbij ben ik zo moe! Ohhh en puisten! Begin vorige week heb ik veel puistjes gekregen terwijl ik normaal een dag (of 2) voor NOD een joekel puist krijg. En ik heb totaal geen trek in cola meer.

Een innesteling heb ik denk ik niet gevoeld. Vorige ronde dacht ik van wel, maar ik had het mooi mis... Een innesteling hoef je toch niet altijd te voelen? En wát kun je dan voelen?

Maarrrrrr ik probeer nog rustig af te wachten....

Groetjes Cyntje78

9. brabantse1982

Feb 26, 2009
    2,137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Nou Cyntje, dat klinkt erg spannend....!!! Innesteling voelt niet iedereen, net als een eisprong. Sommige staren zich hier blind op het voelen, maar door het spannen, voelen ze dan de spierspanning. Dus nee, je hieft het niet te merken, anders waren er niet zoveel mensen die er pas na weken achter kwamen dat ze zwanger waren. Die geen zin in cola vind ik een goed teken....wacht je echt tot zaterdag?
    xxxxx

10. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Hahaha... je brabantse, ik probeer dat echt te doen, ik durf echt niet eerder.
    Ik heb eerder geprobeert te minderen met cola, want gezond is anders.... maar het lukte me nooit! Echt verslaafd! Nu moet ik niet aan cola denken, stom he?
    Met mijn vorige zwangerschap testte ik 2 dagen voor NOD positief!

Houd jij het goed vol om niet te testten?

Groetjes Cyntje78

11. alien

alien Niet meer actief

Hej meiden!

Spannend zeg!

Leonie Gefeliciteerd met je zwangerschap! Zal een mooie en ook moeilijke tijd voor je worden. Ik wens je alle geluk!

Sinds gisteren helemaal geen krampen meer dus had me erbij neergelegt dat ik wel weer ongi zal worden. Nu ben ik sinds vanmorgen misselijk en krijg ik ook weer hoop. Tijdens mijn vorige zwangerschap was ik alleen pas na 6 weken misselijk. Daarvoor alleen zere (.)(.). Dat heb ik nu totaal niet. Dus ik weet niet of de syptomen hetzelfde moeten zijn?

Nou goed, we zullen het zien zondag!

12. maja22

maja22 Niet meer actief

Bij mijn vorig zwangerschap had ik grotere borsten en krampen net zo als wanneer ik ongesteld word. Ik ben er nu teveel mee bezig want bij ieder krampje denk ik 'zou het nu eindelijk zo ver zijn'

Nog ff volhouden tot zondag!

Meiden succes met het (af) wachten! :)

13. maja22

maja22 Niet meer actief

@ alien: Is zondag ook jou nod??

14. lady1988

lady1988 Lid

Jun 16, 2009
    33
    0
    0
    NULL
    hallo

ik wil iedereen die de 20e of later gaan testen veel suceus wensen hoop voor jullie dat het positief is ik kan pas over 11 dagen een test doen

groetjes leonie

15. Eliza1986

Eliza1986 Bekend lid

May 12, 2009
    517
    0
    16
    Zoetermeer
    Gister dacht k dat ik ongesteld zou worden maar vannacht was ik misselijk en begon weer te twijfelen :s zo vermoeiend. Als ik morgen nog steeds vage klachten voel dan ga ik donderdag testen.

16. spriet

spriet Fanatiek lid

Jun 5, 2008
    2,308
    33
    48
    Ik heb sinds vanmiddag weer vlagen van misselijkheid en zuur omhoog ook veel boeren en last van veel speeksel (continu slikken)

Eigenlijk wil ik morgen wel testen maar ik vind het ook zo spannend...

Mijn banner staat ingesteld op mijn langste cyclus dus het kan zijn dat ik een kortere cyclus heb gehad zoals de afgelopen 3 cyclussen en dus al over mijn nod ben...

17. alien

alien Niet meer actief

Maja: Jep vaderdag in mijn NOD!

Zou toch echt helemaal geweldig zijn! Mijn LF is alleen wel erg kost dus officieel kan ik dan pas dinsdag testen ook al is mijn NOD zondag. Maar de vorige zwangerschap heb ik wel 6 dagen te vroeg positief getest dus 2 moet dan ook wel lukken.

18. Eliza1986

Eliza1986 Bekend lid

May 12, 2009
    517
    0
    16
    Zoetermeer
    Jaaaaaaa ik wou eigenlijk helemaaaaaaaaaal niet testen vandaag maar kon me toch niet inhouden. Test was POSITIEF!!!!!!!! wel heel licht nog pfieuw is mijn voorgevoel toch ergens goed voor geweest.

Foto's van de test staan in mijn album.

19. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    @Eliza; GEFELICITEERD!!!!! En nog getest voor je NOD wat super zeg!

Ik kan maandag aanstaande testen...ik doe het denk ik niet eerder hoor om teleurstelling te voorkomen...hoe merkte je dat je zwanger was???

20. Eliza1986

Eliza1986 Bekend lid

May 12, 2009
    517
    0
    16
    Zoetermeer
    Dank je wel. Ik had ergens al heel het idee uit mijn hoofd gezet dat ik zwanger zou zijn dacht dat ik me alles ingebeeld had hahaha. Maar gisteravond was ik zo beroerd en vanmorgen weer datk toch maar even getest heb. met het resultaat positief

Share This Page