Testers 20 juni

Discussion in 'Zwanger worden' started by brabantse1982, Jun 11, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Meisje89

Meisje89 VIP lid

Jun 9, 2009
    7,162
    1,395
    113
    Female
    België
    Een dikke proficiat!

2. Eliza1986

Eliza1986 Bekend lid

May 12, 2009
    517
    0
    16
    Zoetermeer
    dank je

3. sams

sams Actief lid

Dec 19, 2007
    120
    0
    0
    @Leonie20: Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

@Eliza1986: Gefeliciteerd met je zwangerschap!!! (bij mijn eerste zwangerschap was het ook zo'n vaag straapje)

Jullie hebben je niet in kunnen houden, dit gevoel heb ik ook wel (zeker omdat jullie positief hebben getest) maar mijn hubbie is op zakenreis en wil ik dus wachten tot hij terug is.

Maar het geeft wel goede hoop voor ons allemaal dat het jullie gelukt is.

4. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Proficiat Eliza! WAt een goed nieuws hier! Ik hoop dat er nog vele positieve testen morgen volgen hier.

De test die nu nog ligt te wachten in de keukenla is ondertussen aan het schreeuwen ;) En het wachten wordt met het uur moeilijker. Het enige wat me weerhoud is dat ik vandaag al zo veel geplast heb... dat ik nu echt geen geconcentreerde urine heb.

Net een nagelklantje gehad, en dan vliegt de tijd weer even... ik denk alleen echt niet dat ik het volhoud tot zaterdag. Ik heb zo´n zeurend gevoel ter hoogte van mijn schaamstreek. Maar heel anders dan een ongigevoel.
    Vorige maand had ik vlak voor NOD nergens last van... met als gevolg tranen met tuiten omdat ik nergens last van had en dus wist dat het niet raak was.

Wáárom nou niet gewoon mega duidelijke symptomen, ipv al dat vage gedoe... Toch heb ik sterk het gevoel diep vanbinnen dat het raak is, alleen ben ik bang dat ik me vergis.

Groetjes cyntje78

5. Meisje89

Meisje89 VIP lid

Jun 9, 2009
    7,162
    1,395
    113
    Female
    België
    Ben hier ook zo eentje...

Ben ook aan het lezen bij het topic "zwanger zijn - eerste symptomen", en eerlijk gezegd, ik heb er daar wel een aantal van... Maar durf niet te hard te hopen ...

6. mnsy

mnsy Bekend lid

Jun 8, 2009
    811
    0
    0
    Gefeliciteerd Eliza!! Sorry dat ik het zeg, t zal wel aan mij liggen (scheel), maar ik zie het streepje niet:-S

7. mnsy

mnsy Bekend lid

Jun 8, 2009
    811
    0
    0
    Ow nu zie ik het wel lichtjes!!

8. maja22

maja22 Niet meer actief

Gefeliciteerd voor de meiden die zwanger zijn! :):):):)

9. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Proficiat ladies!! T kon ook bijna niet anders he ;) helemaal super.
    Hier nog steeds weinig klachtjes. Wel vandaag jeuk aan mn ( )( ) maar ja, niet de hele dag ofzo. Verder geen krampen, steken of zoiets. Wel heel veel puistjes :x behh.
    xxxx

10. Funkie

Funkie Bekend lid

Jan 13, 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
    Ik mag vrijdag de 19de testen. Wij hebben een iui behandeling gehad. De vorige behandeling was gelukt was zwanger helaas miskraam. Toen voelde ik me echt zwanger, maar tot op heden voel ik me niet anders dan anders. Heb er al een testje tegen aan gegooit, omdat de ingespoten hcg nu toch wel uit mijn lichaam zou moeten zijn maar hij was negatief..
    Maar dat zegt niets natuurlijk. Het is nu nog 3 dagen voor NOD. Vorige keer teste ik licht posi 2 dagen voor NOD..
    Dus wie weet...

11. mnsy

mnsy Bekend lid

Jun 8, 2009
    811
    0
    0
    Hoi dames,

Ook van jullie wil ik een mening. Ik heb 1,5 uur geleden een test gedaan en ik heb ook een vaaggg streepje. Zien jullie wat, of verbeeld ik het me? Foto staat in mijn album

groetjes!

12. sams

sams Actief lid

Dec 19, 2007
    120
    0
    0
    Hoi msny
    Ik heb ff gekeken naar je test, maar het is wel heel vaag. (vaak als je hem in paint in negatief zet moet je het beter kunnen zien, ik zag weinig verschil)
    Als ik jou was zou ik over twee dagen er nog een test tegenaan gooien. Succes!
    Liefs Sams

13. Eliza1986

Eliza1986 Bekend lid

May 12, 2009
    517
    0
    16
    Zoetermeer
    ik zie wel een heel licht streepje.

14. mnsy

mnsy Bekend lid

Jun 8, 2009
    811
    0
    0
    Ik twijfel zelf heel erg hoor, dus ik probeer het morgenochtend of anders donderdag in de ochtend. Ik heb deze test in de middag gedaan. Misschien daarom zo wazig?

15. Eliza1986

Eliza1986 Bekend lid

May 12, 2009
    517
    0
    16
    Zoetermeer
    Dat zou heel goed kunnen hoor. maar ik zie wel heel licht een lijntje mijn test (die ligt nu voor mij) ziet er ook ongeveer zo uit.

16. appelthee

appelthee Niet meer actief

hey meid,

ik had de laptop een beetje scheef gehouden en ik zie een dikke streep hoor :D :D .. gefeliciteerd!!!
    en als het goed is het je er nog eentje dus morgen vroeg nog een keer !! toi toi toi

@meiden die tot de 20e wachten ook veel toi toi toi !!
    ik kon me iig niet inhouden hahaha.. maar daarentegen was hij ook negatief en pas 4 dgn na mijn nod posi!

17. mnsy

mnsy Bekend lid

Jun 8, 2009
    811
    0
    0
    hahaha, wat je toch allemaal moet doen om mijn streepje te kunnen zien, hihi. Ik doe misschien morgenochtend nog een test anders donderdagochtend. Ben bang voor een teleurstelling:(

18. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Hahahaha... wat zijn wij vrouwen toch goed in wachten NOT hihihi.. nog even en ik test ook maar... zo moeilijk dat wachten die laatste dagen! Ik ben bang dat ik morgen vroeg ga testen.

Maar goed... mnsy, ik zie rechts een heel roze vakje en dat stopt precies waar het treepje zou stoppen? Ik hoop op goed nieuws voor jou! Ik ben benieuwd naar een foto van je volgende test, good luck!!!

Groetjes Cyntje

19. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Ja w8en is niet onze sterkste kant. Maar mij lukt wel hoor!!K weet dan ook bijna zeker dat k niet zwanger ben, dat scheelt. Geen symptomen, geen hoop, haha.
    xxxxxx

20. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

Mar 21, 2009
    3,088
    0
    0
    PROFCICAT Leonie en Eliza...wat een leuk nieuws en geniet ervan...

Ik wacht minstens tot donderdag...spannend...en waag dan ook eindelijk eens een testje...

Heb eigenlijk ook nog altijd geen echte symptomen...maar ja...we zien wel de komende dagen...en nu de eerste +++ testen hier komen, ben ik toch ook wel weer benieuwd...

Share This Page