ik gaat heel mss woensdag al testen!!dan ben ik jarig maar denk het niet hoor.heb het niet zo op eerder testen! kussss
jah idd!want wil eigen pas testen als ik ruim een week overtijd ben! het is namelijk al 4keer fout gegaan voor de 5weken!
Goedemorgen, Ik mag 7 juli testen. vorige maand een mk gehad dus hoop dat mijn cyclus niet van slag is. We wachten af maar dat is niet makkelijk. Het duurt nog zoooo lang.
Jeetje snippie, wat vervelend dat het al zo vaak fout is gegaan! Ik duim voor je voor deze ronde Evenstar, lief dat je voor de duimt! Chantal84, ik heb nu ook dat spierpijn gevoel in mijn onderbuik! Tis een beetje een combi van spierpijngevoel en een soort gevoel alsof je bijna ongi moet worden. Vreemd!
@ lievemama, spannend hoor! @ spoiled, is je nod officieel dit weekend en dat je bewust overtijd test?
@Nen: nee, m'n Nod is na het weekend...maar heb zo'n slecht gevoel bij het weekend altijd. M'n menstruatie breekt dan vaak door, waardoor ik nu echt angstig het weekend in ga. Ik probeer mezelf moed in te praten, maar wat een stress wat dit allemaal met zich meebrengt. Pffff
Ja je kijkt vaak na je ei 2 weken uit naar het moment dat je mag testen, maar als het dichterbij komt ga je je alleen maar onzekerder voelen.. Welke ronde zit je in?
Ja, inderdaad. Echt slopend dit. Was na m'n 2e ronde meteen zwanger, maar helaas mk. Als ik nu ongi word, dan is dit de 3e ronde na m'n miskraam. Dus in totaal 5 rondes, met een miskraam ertussen.
6 weken, ja heel naar. Nu maar hopen dat het nu raak is. Ook spannend voor jou, nog 6 dagen. Voel je je anders?
Hoi hoi, Ik mag rond 2, 3 juli ook testen. We hebben deze maand onze eerste iui gehad. Dus het is eigenlijk heel erg spannend. IK hoop voor iedereen dat ze snel zwanger mogen worden. Liefs RIV
de laatse keer was 4.5weken nu maar hopen dat als ik zwanger ben het langer gaat duren!!! maar dames ik hoop op heel veel roze voor jullie!!! liefs snippie
@ spoiled, sinds vandaag heb ik een beetje menstruatie-achtug gevoel in mijn bm. En heeel snel emo. En voel jij iets? @ riv, ik duim voor jullie! @ snippie, ik hoop op een mooi posi test voor jou