Dank je Ik ben de dagen al aan het aftellen. Echt vreselijk, maar ik heb zo'n apart gevoel en wil gewoon weten of het raak is..
hihi spannend hoor.ik heb nu echt ik zie het wel.voel me borsten wel meer en me tepels en ben licht misselijk,maar dat heb ik ooit wel vaker gehad na ei dus we wachten af.meestal weet ik na mijn innesteling al of ik zwanger ben!ik voel hem namelijk tot nu toe altijd. liefs
Spannend hoor. Ik denk nu ook zoiets gevoeld te hebben. Gisteren namelijk prikjes en steekjes in mijn onderbuik en 1 minuut een paar steken in mijn linkerlies. Sinds vandaag een spierpijn/menstruatie-achtig gevoel in mijn onderbuik, dus misschien was gisteren de innesteling wel.
Dank je Ik ben maar gestopt met tempen want had geen zin om elke dag mijn wekker vroeg te moeten zetten. En mijn eisprong was duidelijk geweest. Ik ben blij dat de clomid in ieder geval goed aanslaat..
Lieve meiden, Jullie kunnen je aansluiten bij het NOD-topic. Daar is dat onderdeel van de site speciaal voor bedoeld. Deze doe ik daarom dicht. groetjes prinses