testers rond de 28e juni, spannende laatste week

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jesali, 20 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deke

Deke Actief lid

9 jan 2009
    252
    0
    0
    administratief bediende
    Oost-Vlaanderen
    Dankjewel! Het is inderdaad nog afwachten. Over twee dagen test ik opnieuw. Ik heb wel gehoord dat Predictor meer hcg nodig heeft dan andere test om positief te vertonen. Heeft iemand hier ervaring mee?

2. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Deke ook vanuit hier een voorzichtige felicitatie! Het klinkt goed in ieder geval!

Hier nog steeds overtijd, vind het mega vaag...
    Heb vanochtend nega getest met kv 2v5 :(
    Misschien een late innesteling dan? Had op 12dpo wel een paar flinke steken!
    Nu vooral spierpijn/trekkerig gevoel als ik beweeg en als ik stilzit beetje branderig/warm/strak gevoel. Vind het moeilijk uit te leggen.
    Hoop dat mn ongi wegblijft en dan over een paar dagen maar weer testen!

3. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    deke heb ik ook gehoord meid.

heitje het kan altijd sommige testen nou eenmaal laat positief!
    geef de moed noet op! kussss

4. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Oei, ik herken je verhaal! Als ik zit heb ik ook een soort strak gevoel in mijn buik. Klinkt heel vaag haha, maar tis moeilijk te omschrijven:p Nu zit ik officiëel al over mijn NOD heen, maar heb de 21e dag pas positief gekregen op mijn ovutest. Dus ik geloof dat ik nog twee weken moet wachten:(:(

5. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ingrid je schrijft dat je nog 2 weken moet wachten, maar als je ovutest 21 juni posi was, dan zal je je eitje uiterlijk de 23e hebben gehad. Nu is het een week later...dus hoef je nog maar 1 week! (ahum...nog maar....ik bedoel nog 1 laaaange week!)
    Succes meis!

6. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Haha, ja je hebt gelijk. Ik heb me verrekend:p Alleen ik begin steeds meer te twijfelen of ik volgende week wel zal 'halen'. Ik kom net terug fietsend uit de stad en ik had me ineens krampen. Dit begint meer te lijken op de ongikrampen die altijd heb. Ook begin ik iets donkerrood ipv bruine afscheiding. Dit lijkt me geen innestelingsbloeding meer toe...
    Dat terwijl het 'theoretisch' eigenlijk wel moet slagen haha. Voor het ei gevreeën en kort na de tijd ook nog.
    Ik heb een vreselijk vol gevoel in mijn buik, alsof er wat in de weg zit!

7. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ongi-krampen hoeven geen aankomende ongi te betekenen, veel zwangeren hebben ook dat gevoel!! Daar denk ik ook maar steeds aan als ik ongi-krampje heb...
    Theoretisch heb je goed geklust idd haha! Maar vergeet niet dat áls het eitje bevrucht wordt moet het ook nog innestelen en dat gaat tussen 50% en 90% van de keren mis (schrok ik ook van toen ik dat las!)
    Het komt dus voor dat 'we' (en dan bedoel ik alle vrouwen) gewoon ongi worden en niks doorhebben, terwijl er wel een bevrucht eitje is geweest...

8. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Jah, maar helaas gaat er bij mij samen met de krampjes (die inmiddels na twee naproxenpillen over zijn) donkerrood/bruinig bloedverlies. En ik denk dat ik het vaker heb meegemaakt dat een ingenesteld eitje verloren is gegaan (dat denk ik omdat ik dan vreselijk veel krampen heb) en ik hoop ook dat mijn ongi nog even wegblijft en een hopelijk bevrucht eitje rustig kan innestelen. (had zaterdag 1x roze verlies, klein beetje). Ik kan helaas niets anders doen dan afwachten... *zucht*

9. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Naproxen mag je eigenlijk niet nemen hoor! Dat is een NSAID en kan de kans op innesteling verkleinen, niet meer doen dus...alleen paracetamol mag...
    Net als ibuprofen, aleve en al die andere vrij verkrijgbare pijnstillers trouwens!

10. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Ojee, de rest had ik niet in huis. Behalve Aleve, maar volgens mij mag dat ook niet??
    Ik heb wel de hele dag door steekjes. Dan weer links, dan weer rechts.
    Hoe gaat het met jou? Voel je ook al wat? Heb je al getest?

11. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Dat onderste rijtje dat ik typte van pijnstillers mag ook niet he, denk dat je dat verkeerd opvatte ;)

Ik heb vanmorgen negatief getest maar voel me wel anders dan anders! Maar ben bang dat het allemaal verbeelding is ofzo, haha!
    Voordat ik iets eet word ik een beetje naar, maar dat gaat over als ik aan het eten ben, heb ook bijna de hele dag van die belletjes in mijn keel. + hele dag door steekjes/trekkerig/branderig gevoel in onderbuik. Verder heb ik de hele tijd giga dorst en het gevoel dat ik leegloop maar elke keer als ik naar de wc ga, zit er niks!

12. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    O en af en toe ook steekjes in mn tepels. Borsten zijn behoorlijk gevoelig maar dat zijn ze altijd voor NOD, maarja... nu dus overtijd!

13. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    spannend hoor heitje:D

14. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Hey heitje, ik snap je wel hoor, hoop niet dat het verkeerd overkomt?
    Ik heb ook gevoelige borsten, dan weer niet, dan weer wel. Vreemd! Maar wel bruinverlies:( Dus het gevoel van leeglopen heb ik wel een beetje resultaat:p
    Hoop in ieder geval dat het niet zolang meer voor ons duurt! Van dat wachten word je niet beter van.

15. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Hey ladies,

Ook ik mocht gisteren testen (NOD)..helaas nega..maar ook ik voel me anders dan anders..Heb idd ook last van mijn borsten..vooral m'n tepels..Normaal verdwijnen m'n gevoelige borsten weer net v oor m'n NOD..bovendien liggen de aderen rondom mijn tepels zo'n beetje op mijn huid, in plaats van eronder..Zo duidelijk zichtbaar..

Morgen nog maar eens proberen met ochtendurine..

Liefs,
    Anna

16. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hey meiden

Ik hoop dat jullie allemaal nog positief testen ik duim voor jullie.

Liefs

17. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hey Ingrid, er komt niks verkeerd over hoor, hihi!
    Wanneer ga jij weer testen?

Anna: jammer van je nega test! Hoop dat ie morgenochtend wel posi is meid!

Channes: thanx! Ik wil me ook bij jullie in maart voegen!!!!

18. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Ik zou vanmorgen testen, maar ik werd vannacht wakker met behoorlijke buikpijn, dus ik wist hoe laat het was.
    En jahoor, vanmorgen ongi geworden. Nou is in ieder geval de onzekerheid weg! Na 4 dagen overtijd te zijn!
    Maar helaas. ik begin weer van voren af aan.

Hoe zit het verder met jou?

En verder verwijs ik jullie naar mijn stukje 'tweestrijd' omdat het me allemaal iets te veel bezig houdt. Hiermee las ik dus een tijdelijke pauze in en kom ik hopelijk snel weer terug.

Heel veel liefs, Ingrid

19. zoetje80

zoetje80 Lid

22 jun 2009
    81
    0
    0

hallo,
    jammer om te horen dat je ongi bent geworden.
    op naar de volgende ronde. succes
    groetjes zoetje

20. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hej lady dikke knuffel voor jouw meid!!!

Deel Deze Pagina