ook knuffel van mij voor jou Ladyingrid. Heitje en Anna er zijn genoeg dames die laat positief testen. (zoek me suf op internet naar verhalen van vrouwen die lat testen, erg hè)We blijven positief! Nog steeds geen ongi hier. temp nog steeds boven de 37. Morgen ga ik opnieuw testen...brrrrrrrrr......dan ben ik een week overtijd, spannend, durf bijna niet te testen, ben bang voor een teleurstelling. Stom hè. x
Lieve ingrid, ik vind het bijzonder goed hoe je er mee bezig bent. Ik heb de 1ste ronde mijzelf ook gek lopen maken met van alles en nog wat, waardoor ikzelf en mijn thuisfront (vriend en dochter van 4) ver van elkaar verwijderd waren. Dit omdat ik alleen nog met zwanger worden bezig was, niet doen!! Hiermee word het leuke van zwanger worden heel veel minder, en word het een strijd. Het is moeilijk, maar laat alles gewoon even gaan zoals hij gaat. Focus je eigen op andere dingen, alles behalve kindjes en zwanger worden. Ook bij jou komt het echt. Voor mij makkelijk gezegd, maar ik hoop dat je er wat aan hebt. Hoop binnenkort wel wat goed nieuws van je te horen. Heel veel succes met je volgende ronde. Liefs babystuff
Dat is niet zo heel raar helena, dat is menselijk. Het zou zo maar kunnen dat je wel zwanger bent Had je wel die van kv 2 voor 5 gebruikt? Ook voor jou duimen we voor een positieve uitslag. Nog even volhouden!! Liefs
Hey.. @LadyIngrid..balen zeg..maar idd..de onzekerheid is wel weg..Op naar een nieuwe ronde! En gewoon de moed erin houden! @Helena..zo gek is dat niet..dat je niet durft te testen en bang bent voor een teleurstelling kan ik me maar alo te goed voorstellen..Maar wie weet..Hang in there girl! Hier ook nog steeds geen ongi..en een negatieve kv 2v5 vanochtend....pfff.. We wachten maar weer af.. Liefs, Anna
Hey Balen voor de meiden die ongi zijn geworden! Maar hou de moed erin! Hier nog steeds geen ongi te bespeuren. Gisteren veel steekjes gehad onderaan mijn buik, vandaag is het beter. Morgen doe ik opnieuw een testje. Hopelijk komt hij positiever uit dan gisteren! Ik ben wel 20 keer gaan kijken naar mijn test van gisteren om te zien of ik mij geen streepje inbeeld. haha Maar neen hoor mijn man ziet het ook! JOEPIE!!
Dank meiden! Mijn temp was vanochtend 37.2. deze is al hele tijd "stabiel"tussen 37-37.2 , voor mijn ovulatie was deze seeds 36.6-36.7 Werd om 6u wakker, moest plassen. Had idd met kv 2 voor 5 getest, heb er nog 1 liggen Zondag, na de afleestijd is erdus wèl een tweede, lichtroze maar duidelijke, streep ontstaan. denk dat ik morgenochtend met trillende handjes test, hihi. liefs
Pff we lijken ineens hier wel met zn allen overtijd te zijn zeg! Helena, ik hoop dat je posi test morgen!! En heel begrijpelijk dat je bang bent om te testen, ik merk dat ik ook steeds meer terugkrabbel. Want als ie nega is is het best een klap en snap je er helemaal niks meer van en is je hoop helemaal weer weg.... Dus test dan liever maar positief, hihi...geeft ons ook weer vertrouwen! Succes! Ingrid: argh balen van je ongi!!! Ik ga ff dat stukje lezen waar je het over had...Succes deze ronde! Anna: sjonge balen van je nega test..hoeveel dagen ben je nu overtijd?? En heb je je ei gevoeld?
lieve dames ikke ben niet overtyijd hoor maar ben hier om jullie te steunen. ik duim heeel hard voor jullie!kus
@deke..dat klinkt dan toch goed zou ik zeggen..spannend hoor!! Voor mij is 't vandaag dag 3..en nee, m'n ei voel ik eigenlijk nooit..Heb 't een ronde geprobeerd met ovutesten, maar daar raakte ik alleen maar van in de war.. Ik wacht nog maar effe af..ik blijf moed houden..En verder duim ik natuurlijk voor iedereen!! Liefs, Anna
ik word hoe dan ook zo blij bij het zien van positieve testen!!! en ik leef zo met jullie mee! weet niet maar gun het al heel snel andere meer dna me zelf. liefs
@ Snippie..nou..dan gun ik 't jou snoeihard!! Als ik zo jou onderschrift lees, kan ik alleen maar heel veel respect hebben voor jouw moed en doorzettingsvermorgen! Knap hoor! En zoals je zelf al zegt: ooit wordt jullie wachten beloond! Thanx for your support! Liefs, Anna
hihi dank jullie! maar eerst jullie aan de beurd! en meiden echt geef de moed nooit op he!! want echt waar ooit word al ons wachten beloond en ik hoop voor jullie nu! knuffel
Inderdaad Snippie echt respect voor je geduld. Wij zitten aan ronde 10, en ik moet zeggen mijn geduld geraakte toch bijna op. @ Anna: Amai je moet het mij niet vertellen dat het spannend is! Ik kijk enerzijds uit naar de test van morgen en anderzijds heb ik er toch wel schrik voor. Ik heb geen foto van mijn test genomen omdat die foto dan op mijn pc van het werk staat en ze dit kunnen controleren. Lijkt mij wat raar om op het werk te hebben niet? Maar misschien waag ik er mij toch wel aan om hem erop te zetten. Ik zie het nog wel. Jullie horen zeker het resultaat van morgen!
ohh zo maar je kan hem toch even op de pc zetten dna op de pagina en dan verwijderen?hihi. maar kijk maar hoor meid snap het wel.hopelijk snel goed nieuws voor iedereen. en wat ik altijd al zeg is!zodra je er voor kiest er voor te gaan is iedere maand te veel. en ik denk altijd kan wel bij de pakkeneer gaan zitten maar daar krijg ik geen kindje van knuffel.