jee, had het er gisteren toch moeilijk mee. Zo teleurgesteld, ik had echt een gevoel dat het zou lukken deze maand. Heb even een partij gejankt. Ook omdat deze week 2 vriendinnen blij nieuws hadden en bij hun was het gelijk raak en goed. Ik heb inmiddels een miskraam gehad en is nog niet gelukt weer zwanger te raken.
Wat een lieve woorden Babystuff! Dat vind ik fijn. En alle andere meiden bedankt voor de knuffel, dat doet me goed. Idd, ik moet me ergens anders op focussen om de relatie 'gezond' te houden. Over 2 weken lekker op vakantie en niet bezig zijn met kindjes en zwanger worden. Heerlijk! Betekent niet dat ik hier helemaal weg ben, maar niet zo vaak meer als nu. Dat is te slopend voor me... Maar hopelijk hebben we hier over een paar maandjes allemaal zwangeren hihi! Dikke knuffel terug!! Liefs, Ingrid
Meiden ik ben toch ongi geworden...ik voelde het al aankomen vanmorgen...had echte ongi-kramp... Jammer maar helaas....op naar de volgende ronde! Succes iedereen die hier nog zit!
Ter herinnering haal ik voor jullie deze mededeling van Prinses omhoog. Houden jullie hier rekening mee! Alvast bedankt! Groetjes, Josien
Josien ik snap! Zit zelf ook in het NOD-forum....heel veel meiden ook niet dus ik zou zeggen: Komt allen naar het NOD-FORUM en geef je NOD/test-datum door!
Hier nog steeds geen bloed! Ga vrijdagochtend weer testen! Soms voel ik me lichtelijk miselijk, denk ik dat me borsten/tepels iets gevoelig zijn en zo af en toe een krampje rond me baarmoeder/eierstokken. Maar ja, dat kan ook een verbeelding zijn of een aankomende ongi!
Hier 'tzelfde verhaal..Mijn aderen liggen nog steeds heel duidelijk rondom en 'op' mijn tepels, bovendien zijn die ook nog steeds gevoelig.. Ook idd af en toe last van m'n buik, lies en moe.. Maaja, kan idd verbeelding zijn.. We wachten nog effe af! Liefs, Anna
ik haak helaas weer af... volgende ronde hopelijk beter...... telkens maar proberen niet te veel te hopen... toch is het weer goed balen als ongi door komt zetten... bah... maar goed... vol moed weer doorgaan laten we maar zeggen... meiden die wel positief getest hebben, gefeliciteerd.. voor jullie ben ik echt super blij!! tot de volgende ronde
een van de laatste update voordat dit onderwerp wordt gesloten: Testlijstje: 25 Juni: - Lalalamanon - Helena115 26 juni - Moppie1279 - Muppet80 27 Juni: - LadyIngrid - Heitjekarweitje - Kimzaa - Inge75 - Nelizz - Dolphin - Babystuff 28 Juni: - Jesali - Gelukkig - Channes - Onsukkie - brabantse1982 - Maible 29 Juni: - Smile - Zoetje80 -Bebietje - Jewe - Jolijn - Lindavg 30 Juni: - Einneh - Deke 1 Juli - wildsphinks ?:Zara06, Hansje 123
een van de laatste update voordat dit onderwerp wordt gesloten: Testlijstje: 25 Juni: - Lalalamanon - Helena115 26 juni - Moppie1279 - Muppet80 27 Juni: - LadyIngrid - Heitjekarweitje - Kimzaa - Inge75 - Nelizz - Dolphin - Babystuff 28 Juni: - Jesali - Gelukkig - Channes - Onsukkie - brabantse1982 - Maible 29 Juni: - Smile - Zoetje80 -Bebietje - Jewe - Jolijn - Lindavg 30 Juni: - Einneh (twijfeltest 2/7 nog een keer testen!) - Deke 1 Juli - wildsphinks ?:Zara06, Hansje 123
hoi, heb al elders ook geopost hier over, maar omdat ik ook dit lijstje sta: weet nog niets, net weer negatief getest, temp is hoog nog steeds. weekend nogmaals proberen?
hej meissie wat balen zeg!!!ik hoop echt dat je binnen kort zekerheid hebt en anders maandag huisarts bellen hoor. knuffel
Hier ook al geruime tijd overtijd, mar nog steeds geen posi test. Wel raar, bij m'n dochter had ik zo een posi test.
Hoi hoi! Ik heb een vraagje. Ik testte na één dag overtijd licht positief (vaag tweede streepje). Vandaag donkerder (bijna even donker als de controlestreep). Wat ik mij nu afvraag: Ik heb getest met Predictor en dan met life test. Het streepje was op zijn hoogtepunt pas na 10 minuutjes. Is dat normaal? Heeft nog iemand hier dat gehad? Ik maak mij nu zorgen dat het al indrooglijntje kan zijn? Of is dat niet mogelijk? Vanaf wanneer kan er een indrooglijntje komen en komt er uberhaupt altijd een indrooglijntje? Sorry voor de vele vragen hoor Deke
meid je bent gewoon hartike zwanger hoor!!! je testen zijn nu duidelijk positief!!en vertrouw je het niet doe dan voor het laatst een cb digi.maar is niet nodig hoor.zolang het maar binnen de tijd positief is ga lekker genieten!!!
Deke jij bent echt zwanger hoor hij staat er binnen de tijd toch licht of niet een streep is streep meid.