testers rond de 28e juni, spannende laatste week

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jesali, 20 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deke

Deke Actief lid

9 jan 2009
    252
    0
    0
    administratief bediende
    Oost-Vlaanderen
    Dankjewel! :)

ik kan het precies moeilijk geloven. Ik wil mij een teleurstelling besparen en ik denk dat het daarmee is dat ik achter alles wat zoek van "het zal wel niet zijn". :)

Bedankt voor jullie toffe reacties.

Na 10 maanden geduld eindelijk beloond worden, ZALIG!!

Liefs
    Deke

2. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    mijn onder schrift zegt toch ook ooit zou ons wachten beloond worden dus ook die van jowu;):D

3. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    Gefeliciteerd Deke!

Tsja Onsukkie, raar hè.
    Vind die onzekerheid echt verschrikkelijk.

Mijn HA gaat maandag op vakantie, zit nu te wachten op antwoord of ik langs mag voor bloedprikken morgen.

Mijn man was eerst begripvol vanochtend en daarna heel irritant dat hij wilde slapen en gek werd van dat gestress van mij.

Sukkel!

Sorry hoor, ik ben nog NOOIT over tijd geweest. 1x 2 jaar terug, toen door pil heen zwanger, helaas MK geworden.

xx

4. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    Na hoe lang krijg je uitslag van bloedtest?

5. Deke

Deke Actief lid

9 jan 2009
    252
    0
    0
    administratief bediende
    Oost-Vlaanderen
    Snippie nu is het ook wel eens aan jou he!! Jij wacht al meer dan lang genoeg!!

6. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    helena weet het niet meid.hopelijk snel.

en deke dank je wel meid.de tijd zou het leren.ik hoop in ieder geval ergens volgend jaar zwanger te zijn.of mooier uit gerekend te zijn!maar we wachten dus geduldig af.ik hou nu dus in me hoofd in ieder geval volgend jaar

knuffel

7. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja, ik snap er ook weinig van, maar ja... wij hebben net gisteren mijn vader begraven, dus misschien blijft m'n ongi door alle spanningen en emoties gewoon een poosje weg. Dat kan ook nog, maar heb voor mezelf nog steeds wel het gevoel dat ik zwanger ben, maar dat kan ik helemaal mis hebben natuurlijk. Heb net zo'n extra gevoelige test besteld op internet.

8. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    Onsukkie, heb begrepen dat je na een week overtijd een bloedtest mag vragen bij de HA.

Mijn borsten zijn nog steeds opgezet.

HEt enige wat ik nog kan bedenken is dat we een erg late eisprong hebben gehad. Heb rond 8-9 juni steken van ovulatiepijn eghad, ook klein bloedingkje. 12 juni was de pijn over.

Heb toen niet mijn ei egvonden met clearbleu smeiley testen.
    Daarna tot 15 juni doorgetest met kruidvat ovu testen, maar die gaven elke dag hetzelfde aan. positief.

Omdat ik deze maand voor het eerst tempte zag ik wel een duidelijke daling in mijn temp op 12e, namelijk 36 graden.

Ach ik begrijp er niets meer van. Dacht gister dat ik dan liever ongi had geworden, ben beetje bang dat na half jaar regelmatige cyclus ik ineens een onregematige cyclus krijg..

xxxx diep vanbinnen nog klein beetje hoop, wordt elke dag minder.

9. Deke

Deke Actief lid

9 jan 2009
    252
    0
    0
    administratief bediende
    Oost-Vlaanderen
    Helena,

Wat erg voor je dat je nog geen positieve test hebt kunnen zien na 9 dagen overtijd! Dat moet echt balen zijn!

Wat het tempen betreft ... Niet iedereen kan daarop voortgaan. Ik bv heb niet zo'n hoge temperatuur (niet hoger dan anders) en heb toch al twee positieve testen in handen. Je moet geweldig opletten met het tempen. Zoals ik zei, het is niet effectief voor iedereen.

Toch wens ik je nog heel veel succes in het zwanger worden.

Liefs
    Deke

10. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    jah wat deke als zegt met dat tempen altijd op de goede tijdstip en lijkt me dat het met dit weer ook nog eens zou kunnen verschiiln toch?

11. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Dames, zoals aangekondigd door mijn collega en door mijzelf is het tijd dit topic te sluiten.

Ik hoop van harte dat jullie je aansluiten bij de NOD-topics!

Veel forumplezier :D!

Groetjes,
    Josien

Deel Deze Pagina