Oorspronkelijk geplaatst door dolphin http://www.zwangerschapspagina.nl/im...s/viewpost.gif Testlijstje: 26 Juni: - Moppie1279 - Muppet80 27 Juni: - LadyIngrid - Heitjekarweitje - Kimzaa - Inge75 - Nelizz - Dolphin 28 Juni: - Jesali - Gelukkig - Channes - Onsukkie - brabantse1982 29 Juni: - Smile - Zoetje80 - Bebietje ?: - Lalalamanon - Lindavg Ben zo vrij geweest om mezelf er bij te zetten. Duimen allemaal dat het deze ronde raak is.
@lalala je moet de quote + /quote weghalen en dan kopieren anders kan de rest het lijstje niet meer aanpassen.
ennn ja hoor ik ga in het rood en ik meld me bij deze hier weer af. Owee als ik jullie ergens anders tegenkom !! :x
Testlijstje: 25 Juni: - Lalalamanon 26 juni - Moppie1279 - Muppet80 27 Juni: - LadyIngrid - Heitjekarweitje - Kimzaa - Inge75 - Nelizz - Dolphin 28 Juni: - Jesali - Gelukkig - Channes - Onsukkie - brabantse1982 29 Juni: - Smile - Zoetje80 - Bebietje ?: - Lindavg Dolphin ik heb je hier ook op rood gezet Volgende maand hopelijk meer geluk!
Oeh symptoompjes spotten! Ik durf er wel een paar hier neer te zetten (maar heel veel kunnen ook gewoon aanstaande ongi-klachten zijn dus je weet het nooit...) - raar gevoel in mn buik, beetje zeurderig en af en toe flink scherpe steekje links en rechts onder. - afwezig zijn (het eten wat ik kook verprutsen, de hele dag 'domme-blondjes-acties' echt niet normaal) - vlagen van moeheid, mn hele lijf wordt ineens loodzwaar - heel slecht slapen, vroeg naar bed willen en vroeg weer wakker zijn - boobies voel ik bijna niet! Beetje aan de zijkanten maar normaal staan ze na mn ei strakgespannen. - honger! Maar goed, wat ik al zei...dat slechte slapen en die rare acties kan ook komen omdat ik met mn gedachten zoveel bij het zwanger worden zit, dat geeft natuurlijk spanning! We zullen het zien, nog een paar daagjes!
Testlijstje: 25 Juni: - Lalalamanon 26 juni - Moppie1279 - Muppet80 27 Juni: - LadyIngrid - Heitjekarweitje - Kimzaa - Inge75 - Nelizz - Dolphin 28 Juni: - Jesali - Gelukkig - Channes - Onsukkie - brabantse1982 29 Juni: - Smile - Zoetje80 - Bebietje 30 Juni: - Einneh ?: - Lindavg ik hoop dat ik het vol kan houden tot volgende week
uit nieuwschierigheid heb ik vandaag toch een testje er tegen aan gegooid, jammer genoeg negatief. ik had het nooit moeten doen, had moeten wachten tot de 29ste, maar goed dit was maar ronde nr 2. zijn er anderen die net zo nieuwschierig zijn zoals ik? groetjes zoetje
Oh zoetje dat is een beetje te vroeg he om te testen he! Ik kan zelf ook haast niet meer wachte en heb wel testen thuis liggen maar weet dat t toch nog weinig zin heeft om te testen...
ik kan ook bijna niet wachten, maar ik heb besloten om mijn langste periode af te wachten. Ik hoop zoveel geduld te hebben
Hallo, Ik wil me ook graag melden als tester op 28 Juni! Dit is ronde drie voor mij en ik hoop zo dat het dit keer raak is. Ik heb geen idee of het ook zo is... Ik heb momenten dat ik er van overtuigd ben dat ik zwanger ben is, en het volgende moment denk ik dat mij ongi er aan zit te komen. Even volhouden tot zondag dus..
Testlijstje: 25 Juni: - Lalalamanon 26 juni - Moppie1279 - Muppet80 27 Juni: - LadyIngrid - Heitjekarweitje - Kimzaa - Inge75 - Nelizz - Dolphin 28 Juni: - Jesali - Gelukkig - Channes - Onsukkie - brabantse1982 - Maible 29 Juni: - Smile - Zoetje80 - Bebietje ?: - Lindavg Ik heb je op de lijst gezet .Je staat er bij hoor Maible!
Omdat ik zondagmiddag een positieve ovutest heb gehad, zondagochtend en gisteren nog heb geklust denk ik niet dat mijn NOD 28 juni is