balen zeg dat bij sommige meiden niet gelukt is. Vol goede moed naar de volgende ronde. Nou komt eind in zicht, ik kan eigenlijk niet meer wachten. Gelukkig heb ik net mijn tijd gedood met de kamer versieren. Mijn dochtertje is morgen jarig. Dus ik hoop op een mooi (verlaat) kadootje voor haar
Ik kan ook op rood. Ik ben vanmorgen met hoofdpijn opgestaan (eerste teken) en ik ben net even gaan broekloeren en de duivels zijn duidelijk onderweg. Mijn cyclus is wel steeds korter aan het worden. Ik hoop dat er iemand snel met de eerste posi test komt!
nee nog niet volgens mij hier ook niet had net een bruine veeg dus denk dat het hier ook op gang komt vandaag alweer niet bha je word er soms echt moedeloos van ............. suc6 meiden ik hoop dat er nu meiden komen die posit testen !!!!
Wie heeft er ervaring met de testen van matcare? Heb vanmorgen namelijk een test gedaan die negatief uitsloeg. Als ik van mijn vorige cyclus uitga zou zondag mijn NOD zijn. 32 dagen dus. Verder zijn er absoluut geen verschijnselen merkbaar van zwangerschap. Hoop snel op een positieve uitslag voor de meeste. liefs babystuff
Meiden die ongesteld zijn geworden een dikke knuffel hopelijk is het in de volgende wel raak. Hier nog niks gespot alleen steeds steken in me onderbuik. Dat heb ik nooit en ook nog steeds geen pukkels Marcare testen heb ik nog nooit gebruikt. Jesali gefeliciteerd met je dochter ik duim voor een heel mooi kado.
Hey meiden, Ik kom er ook ff bij zitten bij jullie. De 28e is mijn NOD dus als zondag de duivels niet zijn gekomen dan ga ik de 29e testen! Deze maand niet veel geklust, maar wel rond de ei sprong dus het kan maar heb weinig hoop. We zullen zien. Voor iedereen die nog ff moet wachten heel veel succes, zal voor jullie duimen. En bij de gene die ongi is geworden balen meiden hopelijk meer geluk volgende maand.
Mijn cyclus is een zootje. Heb deze maand echt wel wat dingen gevoeld, maar heel sumier. Mn boobs geen seconde gevoeld, normaal echt bijna 2 weken tot NOD. Nu voel k ook helemaal nix, denk zelfs dat de ongi niet komt deze maand. Ik w8 nog even tot dag 44, want das mn langste cyclus geweest en dan ga ik naar de huisarts. xxxxxx
Ik moet pas de 6e testen maar wat ik me afvraag is dat ik lees bij iedereen dat ze niets voelen aan de borsten ed maar ik heb toen ik zwanger was van kyano ook helemaal niets gevoeld maar dan ook 9 maanden niets gehad ... ik wil er mee zeggen dat je niet de moed in de schoenen moet laten vallen omdat je niets voelt het kan altijd .. Ik wens jullie allen veel succes en hoop op veel zwangere meiden ..
Testlijstje: 25 Juni: - Lalalamanon 26 juni - Moppie1279 - Muppet80 27 Juni: - LadyIngrid - Heitjekarweitje - Kimzaa - Inge75 - Nelizz - Dolphin - Babystuff 28 Juni: - Jesali - Gelukkig - Channes - Onsukkie - brabantse1982 - Maible 29 Juni: - Smile - Zoetje80 - Bebietje - Jewe 30 Juni: - Einneh ?: - Lindavg Babystuff en Jewe, jullie staan erbij! En Maible en Lalalamanon op rood, jammer meiden!
Babystuff: de matcare testen worden goed beoordeeld! Heb ze zelf ook gebruikt (midstream met paars dopje) en altijd correct negatief! Ze zijn best gevoelig en geven dan ook snel een streepje als je zwanger bent! (mits je goed hCG aanmaakt natuurlijk )
Hey meiden! Ik verwacht mijn NOD op 29 juni. Wel ... ik verwacht ze eigenlijk niet. Ik heb een goed voorgevoel, maar wil absoluut wachten met testen tot de 30ste juni. De laatste dagen duren wel enooooooooorm lang!! Wij zijn al 10 maanden aan het proberen, ik vind dat het wel eens mag komen. Het is nu ook de eerste keer dat ik een positief gevoel heb. Let's hope! Liefs Deke
hey ik kan de 29 ook gaan testen!!! spannend... ben (ook) moe en al vanaf maandag misselijk beetje wagenziek gevoel, en al 1 aanvaring met de wc pot gehad. verder zere borsten, en raar gevoel in mijn buik. spannend duss.. allemaal succes met wachten liefs jolijn
Klinkt veelbelovend Jolijn! Bij mij wil de ongi nog niet echt doorzetten. Heb wel een beetje slijm/bloed (sorry voor de details) Maar lang niet zoveel als normaal. Zal nog wel komen... Fijn met dit warme weer:x Testers Succes!! Ik duim voor jullie!
Het lijkt wel een slagveld.. beetje bij beetje verliezen we onze mede-nod-ers!! Hier nog niets te bekennen.. maar vandaag heel veel buikpijn.. af en toe steekt het echt.. ik weet ook nog niet of ik zaterdag wel moet testen of gewoon even wachten.. scheelt een teleurstelling.. maar wil het zo graag weten.. en als ik het weet, moet dat op een dag zijn dat ik alleen met mn man ben. ik denk dat ik mn cyclus wel goed heb.. mn ovutest was niet zo dik als vorige maand, maar wel positief.. ben in febr gestopt en moest vorige keer 60 dagen wachten, maar ik heb wel bij mijn eisprong heel duidelijk vruchtbaar slijm.. daar kan ik wel op vertrouwen. ohjah.. en ik begin steeds meer moeite te krijgen met het verbergen dat ik met de pil gestopt ben.. als men gaat vragen waarom ik weer zoveel puistjes heb terwijl ik de pil daarvoor slik... tja.. ehm.. hoe komen jullie er tot nu toe onderuit?(als niemand het weet teminste)
He Nelizz, ja dat is lastig...bij mij weet ook niemand dat ik gestopt ben met de pil, want ja dan hoeven ze maar 1x te raden! Ik ben nu dus ook gewoon in het weekend ongesteld omdat het niet meer te plannen valt en dan is het lastig om voor me te houden..heb dan nl ook erge rugpijn... Ik ga ff de lijst aanpassen!
Testlijstje: 25 Juni: - Lalalamanon 26 juni - Moppie1279 - Muppet80 27 Juni: - LadyIngrid - Heitjekarweitje - Kimzaa - Inge75 - Nelizz - Dolphin - Babystuff 28 Juni: - Jesali - Gelukkig - Channes - Onsukkie - brabantse1982 - Maible 29 Juni: - Smile - Zoetje80 - Bebietje - Jewe - Jolijn 30 Juni: - Einneh - Deke ?: - Lindavg Jolijn en Deke, jullie staan erbij! En nu wil ik geen ROOD meer zien! Alleen ROZE is toegestaan
Hoi meiden, Hier even een volgende vraag Als het goed is (volgens de testen) zou ik maandag of dinsdag mijn ei hebben gehad. Sinds gisteren een vage ongipijn (niet echt pijnlijk, maar wel voelbaar). En regelmatige steken links onderin mijn buik. Komt dit iemand bekent voor? Ik ben benieuwd wat dit te maken heeft... Liefs!
Deze muts heeft zich niet goed genoeg vastgeketend...en vmo een sensi zw. test gedaan, 4 dagen voor NOD...helaas negatief Stom stom stom....ik weet het....maar goed, dan deal ik nu maar vast met de teleurstelling van de aankomende duivels. Begin ook chocotrek en puistjes te krijgen...PMS all over vrees ik.
hallo dames, ook ik wil me graag even aansluiten, ik heb zaterdag 27 juni mijn NOD, ik loop al een possje bij de gyno dus weet precies wanneer mijn ei springt. Heb wel vage klachten zoals lage rugpijn, rommelende darmen en zeurderig gevoel maar verwacht er maar niet teveel van want valt steeds harder tegen. ik denk dat ik nog maar wat langer wacht met testen, ben ook een beetje bang voor de uitslag als is dat gewoon mijn kop in het zand steken maar toch. Succes allen, ik duim voor ons!!