Ik ben nog steeds niet ongesteld. Heb nog niet getest omdat ik denk dat ik toch wel ongi ga worden. Had woensdagochtend getest maar die was negatief! Heb een redelijk regelmatige cyclus. Mijn langste dag is 29. En dat is dus vandaag, maar nog geen bloed te bekennen. Vind het nu toch echt wel heel spannend worden! Heb last van pijnlijke tepels, soms ineens en misselijke vlaag en steekjes/krampjes rond me baarmoeder. We wachten nog maar even af. Ik denk als het raak is had de test van woensdag toch ook al heel licht positief moeten zijn. Was een test die je 4 dagen voor je nod kunt doen van sensitest. En daarbij leek het of ik 2 keer een eisprong heb gehad wat natuurlijk niet kan. Heb rond dag 15 vruchtbaar slim gehad en een ovulatiebloeding. We hebben rond deze tijd goed geklust. Maar.....een week later heb ik weer vruchtbaarslijm verloren, en deze dagen hebben we niet geklust. Dus als me ei ineens veel later is gesprongen wordt ik natuurlijk ook later ongesteld. Het kan nog alle kanten op.
hier zijn de duivels gister gekomen, helaas want dit was mijn laatste poging met clomid en moet nu gaan starten met dagelijks spuiten. spannend en op naar de volgende ronde. Voor de dames die het nog niet zijn; succes!!
Hier donderdag getest, die was negatief, heb wel het idee dat ik zwanger ben. In en in moe... (maar dat kan ook door het overlijden van mijn vader en al de gebroken nachten komen) en nog steeds veel afscheiding. Heb nu een nieuwe zwangerschapstest besteld (paar meer eigenlijk), dus even wachten tot dat binnen is, vind die hier bij de supermarkt te duur (10tje voor een test, toe nou) en denk dat ik ook de begravenis even afwacht, maar dat weet ik nog niet...
@onsukkie, wat zal alles dubbel voor je voelen! Hoop van harte dat je zwanger bent...maar wens je ook heel veel sterkte met de begrafenis en het te verwerken verdriet! Voelt raar om zo over te springen op iets anders, maar ik vond de kruidvat testen 2 stuks voor 4,99 heel goed te doen qua kosten, en ze zijn erg goed. Maar heb nu zelf ook via sensitest besteld, moest ook ovutesten en die vind ik in de winkel dan echt te duur!
@onsukkie gecondoleerd met je vader. Veel sterkte toegewenst voor de komende tijd. Ik heb ook getest met de Kruidvat testen. Die zijn gewoon hardstikke goed.
@onsukkie, denk dat het ook wel met het overlijden te maken heeft. Maar hopen op wat goeds nieuws voor jullie. Sterkte ermee. Hier ook nog steeds geen bloed te bekennen. Heb ook nergens last van eigenlijk. 2 dagen geleden wel negatief getest. Bij mijn 1ste zwangerschap was ik 10 dagen overtijd en nog een negatieve test We wachten lekker tot maandag dan weer nieuwe testjes halen, gelukkig heb ik ze nu niet. Heeft er verder nog iemand goed nieuws??
Onsukkie gedondoleerd met je je vader heel veel sterkte. Ik gebruik ook altijd die van de kruidvat bevalt me ook erg goed.
hallo meiden, Ik mag rond de 1e testen. aaaah spannend. Voel me af en toe wat misselijk, en heb meerdere keren last gehad van een super slap gevoel/ flauwval gevoel. zijn er meer die dit kennen? ook last van gevoelige tepels... zijn nu bezig met ronde 3, en heb vanaf dat we begonnen al een cyclus van 29 dagen..... Ben zo benieuwd naar wat jullie testen.... wel allemaal laten weten he...
Testlijstje: 25 Juni: - Lalalamanon 26 juni - Moppie1279 - Muppet80 27 Juni: - LadyIngrid - Heitjekarweitje - Kimzaa - Inge75 - Nelizz - Dolphin 28 Juni: - Jesali - Gelukkig - Channes - Onsukkie - brabantse1982 29 Juni: - Smile - Zoetje80 - Bebietje 30 Juni: - Einneh ?: - Lindavg 1 Juli: - Wildsphinks (heb mijzelf er ook even bijgezet.... ik duim voor iedereen)
Testlijstje: 25 Juni: - Lalalamanon 26 juni - Moppie1279 - Muppet80 27 Juni: - LadyIngrid - Heitjekarweitje - Kimzaa - Inge75 - Nelizz - Dolphin - Babystuff 28 Juni: - Jesali - Gelukkig - Channes - Onsukkie - brabantse1982 - Maible 29 Juni: - Smile - Zoetje80 - Bebietje - Jewe - Jolijn - Lindavg 30 Juni: - Einneh - Deke 1 Juli - wildsphinks ?: - @wildsphinks heb je in het meest recente lijstje gezet.
Heb vmo uit praktisch oogpunt getest en helaas, ik ben niet zwanger. Hoop dat ik snel op rood kan en verder kan...zucht...voel me toch wat teleurgesteld
Geeft niet hoor, leven en dood liggen heel dicht bij elkaar, en horen misschien zelfs wel bij elkaar. Niet alleen voor ons, maar ook gewoon voor jullie.
Gefeliciteerd! Niet te bang zijn hoor, dat is zonde van je tijd. Geniet ervan, als het mis gaat gaat het mis, of je nou bang bent of blij.
Onsukkie dank je angst zal ik de eerste weken sowieso houden maar over twee week heb ik de eerst echo al. Hoe is het met jou?
Testlijstje: 25 Juni: - Lalalamanon 26 juni - Moppie1279 - Muppet80 27 Juni: - LadyIngrid - Heitjekarweitje - Kimzaa - Inge75 - Nelizz - Dolphin - Babystuff 28 Juni: - Jesali - Gelukkig - Channes - Onsukkie - brabantse1982 - Maible 29 Juni: - Smile - Zoetje80 - Bebietje - Jewe - Jolijn - Lindavg 30 Juni: - Einneh - Deke 1 Juli - wildsphinks ?: - Even weer een update!
Hier nog steeds geen bloed.....heb vanmorgen weer getest maar neatief! Ben al 7 maanden van de pil af en redelijk regelmatig (zie onderschrift banner), maar denk dat ik ineens een uitschieter in me cyclus heb, ik denk dat me eisprong later was. Baal hier wel van, was net zo blij met me regelmaat van 28/29 dagen. Laat nu de duivels maar komen, kan ik weer een nieuwe rode in. En dit keer met ovulatietesten, zodat ik me ei op kan sporen.