Hallo allemaal, Vandaag een early Etos test gedaan in de middag. Hij bleef lang verzadigd maar zag gelijk al een lijntje na een minuutje. Maar moeilijk te zien door verzadiging (roze achtergrond nog). Hij was niet meer roze na 10 minuten zo en toen kreeg ik dit streepje. Amper te zien op de foto maar met blote oog wel. Lijkt me hartstikke negatief maar vroeg me af of dit normaal is bij deze testen?
Is een indroogstreepje .. dat roze is vloeistof die er door loopt. Action testen hebben dat ook met regelmaat
Dat dacht ik al. Vroeg het me af omdat hij in het echt lichtroze is en hij direct zichtbaar werd binnen een minuut maar lastig te zien was door die roze bende
Als het echt een streep is die binnen een minuut al verschijnt verwacht ik dat hij veeeeel duidelijker opdroogt dan dit. Denk echt gewoon doorloopstreepje, dat het daar blijft hangen bij het voorgedrukte deel gezien de hoeveelheid vloeistof. Anders doe je over 2 dagen er nog eentje dan zou hij zonder twijfel moeten zijn als dit wel iets is ..
Ik vind hem negatief inderdaad. Weet je ook wanneer je eisprong was? 5-6 dagen voor nod was bij min pas 4-5 dagen na eisprong en onmogelijk om al positief te testen.
Nee geen hard bewijs voor een eisprong als dmv tempen of ovutesten . Heb een cyclus van 26 dagen en had vruchtbaar slijm en krampen op 7 oktober. Volgens menstruatie app die ik al lang gebruik moet ik zaterdag ongesteld worden. Dus zulke indrogers kunnen ook al te zien zijn binnen de afleestijd? Was slecht te zien door verzadiging maar wel zichtbaar binnen minuut.
Vruchtbaar slijm kan je tot 5 dagen voor de eisprong hebben. De (kleine) kans dus aanwezig dat je pas 4-5 dpo bent. Ik zou over 2 dagen olnieuw testsn. Als er nu een reactie op hcg is, zal je de streep dan duidelijker moeten zijn. Ik vind de streep grijs/grauwig ogen, vandaar dat ik hen nog niet positief vind
Goed advies, ik test morgen nog eens dan. Ja op de foto is hij grijzig in het echt licht roze. Maar dan nog zie ik hem als negatief hoor