Het is jammer (understatement) maar aan de andere kant bekijk ik het positief. Het kan dus wel, alleen nu nog een plakker...
Wat vreselijk weer meis. Elke keer als ik je weer ze verschijnen duim ik me simpel voor je. Ik begin nu ook gewoon weer opnieuw voor je
Dank je wel meis. Maar het is eerst jou beurt. En ik lees meestal gewoon lekker mee, dus echt afwezig ben ik ook niet.
Lief van je, maar wij moeten nog even wachten. Ik krijg 28-11 de controle of de essure goed gelukt is en dan mogen we met ivf beginnen. Een aangezien we dan al zo goed als in december zitten zal het wel januari worden. dus ga jij maar eerst dan hoor. (hadden we het toch maar zo makkelijk te kiezen he?)
Lieve Jane, ga alsjeblieft niet te veel uit van de kv testen, deze zijn niet meer wat ze geweest zijn. (zoals 1 á 1,5jr terug) Ik plas letterlijk streepjes op de kv testen en op die van de action... en dat terwijl ik een spiraal heb, soms nog menstrueer, en er niets op echo's te zien is.... Ik hoop met heel mijn hart dat de mmm niet nodig zal zijn voor jullie. Hier willen we t liefste ook de mmm niet meer in, maar als dat onze laatste kans is zullen wij er toch weer in stappen. (ons zoontje kwam spontaan na 2x icsi)
Ik zou zelf ongesteld worden op of voor nod niet als een miskraam zien,maar als jij dat wel zo voelt,wens ik je veel sterkte,en hopelijk binnenkort een positieve test met een plakbeeb tot gevolg!Heel veel succes.
Ik zou een bloeding op of rond mijn nod ook geen miskraam noemen Jane... Waarom zou je jezelf weer zo'n vervelend stempel geven terwijl je niet overtijd bent geweest en geen positieve clearblue hebt gehad? Ik kan me niet voorstellen dat je dat zou willen. Ik wou dat ik er minder had... Maar even goede vrienden als jij dat anders ziet. Ik zeg dit niet om ruzie te zoeken, ik kan het me gewoon alleen niet voorstellen.
Ik was met cyclus van 28 dagen overtijd. Dat is mijn normale cyclus echter een laat ei en als ik uit zou gaan van 14 dagen lf zou ik niet overtijd zijn, maar ik weet dat er iets gezeten heeft. Helaas niet goed gegaan maar goed verdrietig zijn we niet, ik zie de positieve kant ervan en dat is dat het dus wel kan. Vreemde van het verhaal is dat het bloeden nu eigenlijk zo goed als over is.
Lieve Jane, Ik was er ook niet bepaald vanuit gegaan dat er iets was... waarom niet? dan zou ik letterlijk iedere maand dat ik test een miskraam hebben, puur vanwege het feit dat ik echt streepjes plas op de testen... Probeer om niet meer te testen voor of op nod, maar ruim erna... scheelt mss een hoop kwelling voor je zelf... Er is altijd een kans dat er op de natuurlijke manier een kindje komt. Ook al zeggen de artsen van niet. Onze kans was gewoon weg echt nihil op een natuurlijke zwangerschap... en zie ons resultaat... nu inmiddels 1 jaar oud... Wonderen bestaan