Hoi meiden, aangestoken met het 'vroegtest' virus gooide ik er nu ook maar een testje tegenaan. Bij mijn vorige 2 zwangerschappen (1 mk) testte ik rond mijn NOD meteen duidelijk positief. Nu heb ik een action testje gedaan (9/10 DPO), en die is een beetje vaag uitgelopen (ik weet het, opnieuw testen, maar dat doe ik morgenochtend) Mijn vraag is, wie had dit ook en testte later positief? Zie foto's:
Ik kan niet goed zien waar de teststreep hoort te komen maar uitlopers zijn ongeldig. Dus tuurlijk heb je kans dat het goed zit!
Zoiets dacht ik dus ook, maar ik heb vanochtend weer een testje gewaagd. Ik doe het gewoon elke ochtend, en dan hopen op een knaller. Foto van vandaag:
Het is moeilijk te zien of dit nou het welbekende voorgedrukte action streepje is of dat er een licht zwanger streepje staat
Omdat de hcg zich verdubbeld om de dag, zou ik dus ook om de dag testen ipv elke dag. Ik heb de actiontest ook gebruikt een paar dagen na m'n nod. Er kwam een duidelijke streep, maar de kruidvattest (2v5) is duidelijker.
Kruidvat heb ik er nog een liggen, die wil ik rond mijn NOD gebruiken (29sept) Spannend. Het was trouwens licht roze vaag streepje.
Ik zie een heel vaag streepje. Zou idd nu juist met kv testen ipv rond nod, die gaven bij mij op 9 dpo al duidelijk resultaat. Action wordt meestal pas later duidelijker, is veel minder gevoelig. Succes!
Als de 29e pas je nod is, ben je wel heel vroeg met testen. Dat is pas over 8 dagen?! Dan klopt je banner ook niet? Dan zit je nu toch nooit op 9 dpo?
Ik wou net zeggen... dat kan bijna niet dat je luteale fase zó lang is! Als je gister al op 9 dpo zit en 29 sept is je nod, dan zou je luteale fase 19 dagen zijn. De schommeling in een cyclus (waarom de 1 een langere cyclus heeft dan een ander) zit hem vrijwel altijd in de fase voor je eisprong. De luteale fase is eigenlijk altijd vrij vast. Weet je zeker dat je eisprong 10 dagen geleden geweest is??
Ik zeg het niet goed, 26 is NOD, de 11e een knaller met ovu testen, dus ga er vanuit dat het de 11e was.
Dan nog ben je er erg vroeg bij Ik zie wel een streepje hoor, maar zo vroeg een streepje testen voor nod kan nog alle kanten op.. De innesteling kan alsnog verkeerd gaan en dat je dus gewoon ongesteld wordt op je nod.. Maar goed ken de drang Als je trouwens de elfde een knaller van een ovulatie test hebt, wil het niet zeggen dat je de elfde een eisprong had.. Deze is ip meestal binnen 24-48 uur later . De knaller is je lh piek, niet de daadwerkelijke eisprong