Minimee wat maak je me nou Kon je je niet meer inhouden na mijn uitslag van de pendel hahaha Als ik de foto bekijk kon ik nog weleens gelijk krijgen ook Enneh nu al zo'n duidelijk streep kan zijn ook zijn hoog HCG door een tweeling
Bij de vmk had ik 2 dagen voor nod zo een streep. Bij mijn ma bij 9 weken was dit m'n eerste testresultaat. Zal ff foto voor je posten. Zou morgen een digi doen dan ben je de twijfel kwijt meis. Komt goed.
nou daar heb ik geen bril voor nodig zo zagen mijn testen er ook uit hoor kijk maar in mijn album. Maar gefeliciteerd
Stokstaartje, hoe werkt dat pendelen eigenlijk? Ik lees er hier veel over, maar jij doet dat dus ook? Hoe werkt zoiets?
ik schijn het anders te doen anderen hier op het forum, maar ik vraag bijvoorbeeld: heeft minimee een positieve zwangerschapstest in maart. En als ik dan een ja krijg vraag ik of ze dan zwanger is van een jongetje en ik vraag ook altijd voor een meisje. En naar aanleiding van de uitslag van de pendel "weet" je wanneer iemand zwanger is en of het een jongetje een meisje of allebei wordt
hoi dames, Ik zie ook een streeje! duidelijker dan die van mij!! Hier nog een tuurtestje van 9 DPO. Er staan 2 puntjes in de test toen ik hem open maakte. het hele vage streepje staat daarnaast. Als je de test in de handen hebt zie ik een heel vaag streepje. Om het op de foto te krijgen is erg moeilijk. Ik hoor graag jullie mening. Wat zijn jullie ervaringen met zwanger en kids testen, ik las dat je met kv2v5 testen eerder positief test?
Vanochtend even een CB gehaald...ennnnn... ZWANGER!! Ik kan t bijna niet geloven! Is natuurlijk nog heeeel pril..zit nu 4 dagen voor mn NOD. Dus alleen mn mannetje weet t en mn beste vriendinnetje. Als t dan mis gaat, dan kan ik t delen met de personen waarmee ik t ook WIL delen . Maarr, we gaan er niet vanuit, ga lekker proberen te genieten! Hopelijk voor alle andere dames ook snel raak!
Gefeliciteerd geniet ervan!!!! stokstaarje86 zou jij willen pendelen voor mij? Ik probeer op dit moment zwanger te raken