ik lees nu een aantal weken mee en er zijn verschillende test methodes voorbij gekomen. Om als ik dalijk ook die kant op ga het beste besluit wil nemen wil ik weten welke was voor jou het beste en waar haal je ze en hoe duur zijn ze ong? Zijn er ook vrouwen die mij meer info over dat temperen enz kunnen geven, want wij gaan vanaf einde vd maand beginnen productief te klussen maar ik heb nooit echt me ei gevoelt en volgens mij ben ik vrij onregelmatig ongie. Hebben jullie een nieuwe termometer er voor aangeschaft? En hoe werkt zon kaartje nou precies? Welke methode zou dus voor mij het beste zijn? Veel vragen ik weet het maar dan staat alles wel bij elkaar en dat is dan makkelijker om in mijn chaotische hoofd te krijgen
Hoi Melanina Ik denk dat je ovu testen bedoeld, ik zelf heb daar geen ervaring mee dus daar kan ik je niet bij helpen. Bij het kopje "temperatuurkaartjes" zou je miss je vraag wel kunnen stellen daar zijn meiden ook bezig met tempen en ovu testjes en daar zouden ze je precies antwoord kunnen geven van hoe het in z'n werk gaat. Heel veel succes. Liefs wolly
Ik denk dat je het beste eerst ovulatietesten kan gaan gebruiken. (Ik bestel ze bij sensitest.nl) Aan de hand van je gemiddelde cyclusduur staat in de beschrijving op welke dag je moet beginnen met testen. Als je een positieve ovulatietest hebt, springt je ei binnen 12-48 uur. Dus aan de klus. Met temperaturen kan je alleen maar zien dat je ei geweest is, dus achteraf. Soms is combinatie van beide methoden handig. Maar denk dat het voldoende is om eerst eens je ei op te sporen met die ovulatiesten.
Hoi hoi, Allereerst een antwoord op je vragen voordat ik je een goeie tip geef . Via de link hier links op de site ( http://www.matcare.nl ) kun je goedkope en goede ovulatietesten bestellen. Wie weet heb je daar wat aan. Ik heb, toen ik ging temperaturen, wel een nieuwe thermometer aangeschaft. Via www.fertilityfriend.com kun je makkelijk en overzichtelijk een temperatuurkaartje bijhouden. Het is belangrijk dat je 's ochtends bij het wakker worden meteen je temperatuur meet. Veel succes en bij vragen: stel ze gerust! Dan tot slot de beloofde tip... je noemt direct een aantal dingen op waarvan ik zou zeggen, laat ze nog even achterwege. Geniet vooral van elkaar en volg je gevoel. Moeder Natuur geeft ons vrouwen de eigenschap om heel goed in te schatten wanneer we vruchtbaar zijn. Ten eerste krijgen we meer zin in sex, ten tweede merk je het aan de afscheiding die wat plakkerig is en waarvan je draadjes kunt trekken tussen je vingers. Wat ik er maar mee wil zeggen is dit: geniet van elkaar. Geniet van deze nieuwe ervaring samen! Groetjes, Josien
ik wil ook eerst 6 mnd lekker aan klooien hoor. en meer zin in sex heb ik juist tijdens me ongie dagen dus dat is niet zo best. En zal deze maand eens extra opletten op die slijmerige draden. Maar wil me gewoon goed voorbereiden mocht het over 6 mdn nog niet raak zijn. En we klussen dalijk ook gewoon omdat wel willen en niet omdat het moet. Maar ik ben meestal iemand die uitgaat van het ergste kan het alleen maar meevallen als het wel gegund is om spontaan zwanger te raken
Hahaha, ik herken het... als ik ongesteld ben heb ik ook altijd zin. Lekkere timing zeg maar . Maar ja... ik ben blij te horen dat je er zin in hebt lekker aan de klus te gaan . Geniet ervan! En heb je vragen... stel ze gerust! Groetjes, Josien