op welk tijdstip doen jullie de ovu test?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Pebbles, 12 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pebbles

Pebbles Actief lid

13 okt 2006
    328
    0
    0
    Hallo allemaal,

ff een vraagje, wij gaan proberen mijn ei op te sporen en nu staat in de bijsluiter dat je bij voorkeur rond 12.00 de test moet uitvoeren.
    Dit zou voor mij beteken dat ik dat op mijn werk zou moeten doen..... :confused:
    Zie ik niet zo zitten....
    Wanneer doen jullie dat?

Groetjes Pebbles

2. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Direct als ik 's ochtends ben opgestaan!

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hmm ik deed dit altijd om 17:00 uur.

4. Pebbles

Pebbles Actief lid

13 okt 2006
    328
    0
    0
    Bedankt voor de snelle reacties,

Ze zeggen dat je het juist niet met ochtendurine moet doen...
    Bij mij komt ook rond 17.30 het beste uit dus dat doe ik dan maar(kunnen we ook meteen aan de klus als ie positief is ;) )

Groetjes Pebbles

5. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Ik gebruik de persona teststaafjes en bij behorend apparaatje ...
    Zelf test ik altijd met eerste ochtend urine .
    Heb ook ff in de beschrijving gespiekt en daar staat ook dat het met eerste ochtend urine moet .
    Een idee om over te stappen misschien ? :rolleyes:

Groetjes Joyce

6. Pebbles

Pebbles Actief lid

13 okt 2006
    328
    0
    0
    haha zou ik kunnen doen ja, maar we hebben net twee setjes van vijf tests hier van de webwinkel, beetje jammer om weg te doen.
    Misschien iets voor de volgende keer. :idea:
    Hoe veel kosten die van persona met apparaatje?

Groetjes Pebbles
    Bedankt voor je reactie

7. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Ik deed het altijd 's avonds, ik zorgde ervoor dat ik 4 uur niet meer gedronken had en ook niet meer naar de wc was geweest (soms na 3 a 3,5 uur al). Meestal rond 20-21 uur. Ging prima. Had de testen van deze site. Ik heb er in het totaal 7 nodig gehad om ei goed te kunnen vinden. Enne.. 1e keer bij gebruik van testen Zwanger! Ik merkte dat de ei 3 dagne later kwam dan ik dacht.. dus nu goed op tijd geklust.. en meteen raak. Succes!

8. marit123

marit123 Actief lid

2 jan 2007
    330
    0
    0
    Hoi pebbles,

Ik heb ze deze maand ook voor het eerst gebruikt en deed het ook rond 18.00 s'avonds en na vier dagen positief! Werkt dus wel en ik vind het een stuk relaxter te weten wanneer dat ei er is:)
    Succes !

9. Pebbles

Pebbles Actief lid

13 okt 2006
    328
    0
    0
    Nou zeg dat zou wel supper zijn als dat zo goed werkt hahha
    Wij hadden er eerst gewoon 5 besteld maar toen kwamen we tot de conclusie dat je dan de kans loopt dat je je ei mist, dus er nog maar 5 bij besteld.
    Ben echt heel beniuwd hoor.

10. Linda76

Linda76 Actief lid

4 jun 2006
    377
    0
    0
    Een klein beetje off-topic, maar hoeveel testen zitten er eigenlijk in zo'n ovulatietest?

11. Pebbles

Pebbles Actief lid

13 okt 2006
    328
    0
    0
    in de tests die ik hier van de webwinkel heb zitten er 5.
    Als je op webwinkel klikt kom je er vanzelf.
    ga je het ook eens proberen?

12. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ik gebruik clear blue ietsje duurder, maar wel makkelijker af te lezen en mag wel 's ochtends

13. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ik doe de persona ('s ochtends) en als die mijn ei niet kan vinden de testen van deze site en dan op mijn werk (even naar de wc snel test doen en dan de test plat in mijn tas leggen en dan kijken na een paar minuten) en deze maand ook nog de digitale van clearblue gedaan (mijn ei was erg laat dit keer)

14. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Het maakt niet zoveel uit hoe laat je test, als je het maar elke dag op dezelfde dag doet, dan mis je je ei niet. Als je de ene dag 's ochtends om 7 uur test en de volgende dag om 7 uur 's avonds, dan is dat een verschil van 36 uur, en dan kun je je ei gemist hebben. Succes met het zoeken van je ei.

Groetjes, Jaycey

15. Pebbles

Pebbles Actief lid

13 okt 2006
    328
    0
    0
    Bedankt voor alle reacties hoor, ik heb net een testje gedaan en nog geen ei te bekennen. was ook wel een verrassing geweest hoor als ie nu positief geweest was.
    Wel grappig, want ik merk nu dat als je bewust en paar uur niet mag plassen je ineens de hele tijd moet, terwijl ik anders ook niet zo vaak naar de wc moet.... :confused:

Deel Deze Pagina