Hoi, ik heb ergens op dit forum zien staan (weet niet meer waar) dat de etos testjes niet betrouwbaar zijn nou heb ik er dus net vandaag 1 gehaald en wou vanavond testen.. heeft iemand ervaring met etos testjes? klopte hij bij jou wel? liefs
Er wordt ook gezegd dat de kruidvat testen niet betrouwbaar zijn, ik heb er geen problemen mee ondervonden, maar ik ben van mening als je een test gebrikt zoals het hoort (dus volgens de gebruiksaanwijzing en niet voor je NOD) dat ze op wat heel bijzondere uitzonderingen na betrouwbaar zijn.
Ach, het zou toch wel mee vallen met de betrouwbaarheid. Anders mogen ze het ook niet op de markt brengen lijkt mij. Maar als de uitkomst je niet bevalt, kan je onder het mom van 'niet betrouwbaar'er nog een ander testje tegenaan gooien hihi. Ik zou wel 's morgens testen, maar dat moet je eigenlijk ook zelf weten. In elk geval succes!
Tja, stond nog in de krant dat veel zelftesten niet altijd betrouwbaar zijn. Ik denk dat ook als het negatief is, je het na verloop van tijd toch wel merkt. Toevallig een verhaal gehoord dat iemand na 30 weken er achter kwam, want alle testen iedere keer ervoor (zelfs bij dokter) waren negatief. Mieppie
@mippie dat zijn uitzonderingen, normaal gesproken plas je genoeg hcg hormoon uit als je zwanger bent voor een test