ik moest voor moeders voor moeders ook mn ochtendurine bewaren (ze kwamen smiddags) en die zeiden dat het niet in de koelkast hoeft! Gewoon in een schoon en droog potje en dan goed afsluiten is voldoende. Suc6
Net getest was negatief snap er nu niks meer van :S Heb echt mega ongikrampen nog meer dan wanneer mijn ongesteld eraan komt.
Ik zou toch nog eens testen met ochtendurine. Ik denk dat je dan kans maakt. Ongikrampen en niet ongesteld, het zal toch haast moeten. Succes! Heb je nog een test, anders even proberen er ergens 1 te scoren?
Ja dat zei mijn man ook al probeer het nou eens met ochtendurine maar ik weer eigenwijs :x Ja echt megaongikrampen heb jij dat ook? Kan toch niet normaal zijn? Ik heb nog 1 test liggen van de DA vandaag gehaald 2 stuks. Ga denk ik morgenochtend even testen.
Hoi Swissa, Ik duim voor je op een positest. Ik zit al een tijdje met ongikrampjes en ook nog niet ongesteld. Mijn test van vanochtend van negatief, helaas. Ik wacht nog even af tot het weekend. Maar als ik jou was gewoon nog een keer testen morgenochtend.
Mss nog een dagje extra wachten.. soms maakt dat net het versachil in de hoeveelheid hormonen. Succes meid!
Nou meid, morgenochtend echt met de eerste plas testen. Dus meteen als je uit bed komt. Ik zou het opvangen in een schoon en droog bakje (zo'n plastic weggooibekertje heb ikzelf gebruikt) en dan de test daarin doen. Het is nu wel spannend hoor Liefs, Duveldraakje
ik had ook enorme ongi krampen... idd net of de duivels er aan zaten te komen (en nu nog wel eens een steek)
Bedankt prinses. Heb jij ook pijn in je lies rechterlies onder het schaambot zeg maar ook zo'n schrale pijn
ik heb ook negatief getest gisteren met clearblue. nog niet ongie maar al wel een week ook krampen, steekjes en trekkingen
Test van DA, dus wij weer 2 x test van DA gehaald. Eentje heb ik in de middag gedaan was negatief en eentje vannochtend en die was ook negatief. Ik word er helemaal gek van! Gisteren had ik ongikrampen niet normaal meer, dacht dat ik even ging flauwvallen maar nu niks meer Ik heb nergens last van alleen witverlies heel veel en waterige afscheiding.
Hoe kun je nou eerst positief testen zulke krampen krijgen nog erger dan een menstruatie, en dan negatief testen hoe kan dat? Heb bijna 2 jaar een cyclus van 28-30 dagen!
Ja hier begrijpt niemand wat van, o ja heb er ook nog een van de kruidvat geprobeerd vlak na die positieve die was ook negatief! Zit niks anders op dan te wachten morgen naar de ha wil gewoon een bloedtest maar weet niet of ik die krijg.