Hallo allemaal! Wij zijn nu 8 maanden bezig voor ons eerste kindje en nu heb ik gisteren getest, 2 dagen voor NOD. Op de test verscheen een licht streepje. Vanmorgen heb ik getest, 1 dag voor NOD en weer zo'n zelfde lichte streepje. Ik heb de testen van het merk kruidvat gebruikt van 2 voor 5,-. Deze heb ik trouwens al eens eerder gebruikt, maar kan me niet herinneren dat er toen een streepje op verscheen, ook geen indrooglijntje! Wat denken jullie, ik heb de foto's van gisteren in mn album gezet! En hebben jullie al eens een indrooglijntje gehad op deze testen? Groetjes Tinkerbelll
Volgens mij zie ik ook licht streepje, maar streep is streep zeggen ze altijd toch? Een voorzichtige gefeliciteerd!
ik zie ook een streepje... en een streepje is inderdaat een streepje! zou als ik jou was na je NOD nog een keer voor de zekerheid testen... Dan moet dat lichte streepje donkerder zijn geworden... Suc6... Liefs Jacqueline
Duidelijk streepje, hoor! Hij is morgen of overmorgen vast donkerder! Enneh... breng eens wat kleur in je badkamer
ik vind die toch wel duidelijk hoor idd nog een licht streepje maar dat had ik in het begin bij onze jurre ook.na een week pas was die knalroze ik zeg toch wel gefeliciteerd
hey gefeliciteerd.. Ik heb afgelopen woensdag ook getest met dezelfde kruidvat test.. heb zo'n zelfde streepje (dat was 1 week na mn NOD) heb de dagen daarna getest met CB digi maar die geven nog steeds niet zwanger aan... Zijn de kruidvat gevoeliger dan CB digitaal? Liefs X C.
ik hoorde hier al veel(of las liever hihi) dat cb digitaal pas later positief geeft...dus cruella er is zeker nog hoop mss nog eens een gewone test doen,geen digitaal
Ik vind het een positieve test hoor! Je hebt trouwens een lastige nickname, tinkerbell21 is ook net zwanger en ik dacht opent ze nu weer een topic maar nee, jullie namen lijken op elkaar.
Ga ik zeker doen.. vanmiddag ff een nieuw doosje halen bij kruidvat en morgenochtend doe ik het nog een keer.. Ik weet wel dat ik met mn zoontje en oudste dochtertje ook na een week pas posi testte maar weet niet meer met welke test naar mijn gevoel is het zeker raak... voel me net zo als bij mn andere 3 zwangerschappen... hihi prima dus Liefs X C.
Ja tuurlijk ik laat het weten zodr ik morgen getest heb... gelukkig zijn er meerdere meiden die laat posi testen dus alles kan nog... Liefs X C.
Ik zie het ook hoor! Weliswaar een licht streepje, maar het is ook nog voor je NOD toch? Hopelijk heb ik morgen ook zo'n streepje... Groetjes! Anne
Nou meiden, hoop dat jullie gelijk gaan krijgen! Morgenvroeg ga ik nog een keertje testen samen met mn mannetje! Hoop dat ik snel op roze kan!
Vanmorgen weer getest, weer een licht streepje... Toen heb ik voor de zekerheid toch getest met de digitale van CB en toen verscheen er...ZWANGER! Eindelijk na 8 maanden!
WOW! Whoehoe! Gefeliciteerd Tinkerbelll! Het is je van harte gegund! Eigenlijk zouden er alleen maar digitale testen moeten bestaan, dan is het altijd duidelijk Geniet er maar lekker van! x-je
gefeliciteerd tinkerbell! Heb net ook de kruidvat test gedaan,bij mij stond er duidelijk maar 1 streepje op,dus helaas.