Lekker belangrijk maar ik wil het toch graag weten en ik ben in een melige bui In het kledij-blooper topic vertelde iemand dat de kleur van de wenkbrauwen min of meer overeen komt met de kleur van je schaamhaar. Dus iemand met roodharige wenkbrauwen heeft rood schaamhaar, iemand met zwarte wenkbrauwen zwart schaamhaar enzoverder. Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik dat ook al eens had gelezen en voor waar had aangenomen (bij de vriendinnen die ik naakt heb gezien klopte het in ieder geval). Maar iemand beweerde in het topic dus dat het niet (altijd?) klopt. Wie doet er mee aan de factcheck van ZP? Zwart boven / zwart onder hier... dus bij mij klopt het.
Yep. Zo zwart als de nacht zowel van boven als van onderen (met tegenwoordig aan beide zijden ook een beetje grijs trouwens)...
Super idee. Ik heb redelijk licht blonde haren maar zwarte wenkbrauwen en ook zwart onderaan. Als je afgaat op m'n hoofd klopt het niet, maar verhip, bij de wenkbrauwen wel!
Hier klopt het niet, blonde wenkbrauwen en echt donker schaamhaar Maar in m'n oksels is het dan weer wel echt blond...
Hier klopt het ook. ik heb bijna geen lichaamsbeharing van mezelf, maar die 3 verdwaalde haren die er zitten hebben wel dezelfde kleur.
Hier klopt dat iig niet. Als ik mijn wenkbrauwen niet kleur vallen ze amper op. Down under is het minstens 5 tinten donkerder