Hier klopt het niet. Mijn wenkbrauwen zijn het lichtst qua kleur, mijn hoofdhaar donkerblond en schaamhaar (beunhazen overigens ook) bijna zwart.
Valt vies tegen hoor! Het lijkt handig, maar ik ben altijd bezig met mijn wenkbrauwen bij tekenen en heb ook niet genoeg haar om een fatsoenlijk streepje te kunnen vullen. Alleen mijn benen zijn er blij mee, maar voor de rest is het niet wat het lijkt, had best wat meer willen hebben!
Haha lol inderdaad. En als het een paar tinten verschilt dan lijkt me doordat dat komt omdat je wenkbrauwen het zonlicht zien en je die (vaak) niet afscheert? Hier klopt het in ieder geval haha
Ik heb wel heel blij alles rood gezegd, maar ik bedenk me nu dat dat helemaal niet klopt Mijn wenkbrauwen en schaamhaar neigen naar oranje/rood, terwijl mijn hoofdhaar kastanjerood is en mijn beenhaar praktisch wit haha. Dat laatste besef ik me nu ik een korte broek aan heb en ik tot de ontdekking ben gekomen dat ik me nodig moet scheren
bij mij klopt het niet. ik heb (donker) blonde wenkbrauwen, en onderaan donkerbruin/zwart. maar haal alles weg dus zie je lekker niks van
Grappig! Ik heb blond hoofdhaar en vrij donkere wenkbrouwen (valt mensen ook altijd op omdat het eigenlijk niet klopt bij mijn blonde haren) en down under heb ik ook donker haar! Gelukkig wel weer blonde haartjes op mijn benen!