Hier precies hetzelfde! Hebben we alle 2 geluk dat we ondanks onze lichte hoofdharen geen lichte wenkbrauwen hebben !
Hier wel.. kleur van m'n wenkbrauwen (donkerblond denk ik?) komt overheen met downunder als dat er zit. Hoofdhaar is van mijzelf licht blond.
Neeeee! Wat een stom topic dit . Ik zit nu op het werk en iedereen die ik aankijk ga ik van denken, oh, dus zo'n kleur heeft je schaamhaar
Donkerblonde haren, lichtblonde wenkbrauwen, lichtblond onderaan. Klopt perfect bij mij als je 't vergelijkt met mijn wenkbrauwen. Nu kijk ik dus bij iedereen naar de wenkbrauwen!
Grappig ik vroeg mij precies hetzelfde af na lezen van dat topic. Had alleen nooit aan die wenkbrauwen gedacht. Hier klopt het ook. Donker bruine wenkbrauwen en onder zelfde
Ik heb gelukkig ook vrij weinig haar maar mijn wenkbrauwen zijn dus afschuwelijk en ik heb een snor. Welliswaar een blonde snor maar toch wil ik hem niet. En mijn wenkbrauwen zijn nog steeds vrij groot maar ik wil ze niet maken tot hele dunne streepjes. Maar bijtekenen lijkt me ook niet leuk. Maar weinig of geen okselhaar en schaamhaar lijkt me heerlijk!
Dat vraag ik mij dus altijd af.. als ik mijn schaamhaar blootstel aan de zon wordt het dan net zo blond/wit als mijn wenkbrauwen? Ik heb dus donkerblond haar. Witte wenkbrauwen en donker/zwart schaamhaar als ik het niet scheer. Mijn benen wel weer blond haar.